snuppe<3mai10 Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Hva synes dere om det? Det var et av alternativene da vi ventet gutten vår som nå er 2 år, men det ble Elias. Skal på ul lille julaften, og håper å få se om det blir gutt eller jente. Hadde vært gøy om det blir jente, men jeg tror gutt, selv om svangerskapene har vært HELT forskjellige til nå. Forrige gang var jeg i veldig fin form (reagerte bare litt på lukter), denne gangen har jeg vært kvalm og trøtt, og i tillegg har jeg vært mye syk. Siden jeg bestemte Elias forrige gang, er det mannens tur til å bestemme navn. Jeg har allerede begynt å kalle babyen Leon, mens mannen tuller med at det blir Leoni (jente). Har mange fine alternativer til jentenavn, men tror ikke vi får brukt for det..
DK+2 Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Har en onkel som heter Leon, men ville nok ikke kalt ungen min for det selv. Syns et navn er noe man skal være mest mulig enig om. Liker du navnet? Har dere andre alternativ? Syns du bør si ifra om du absolutt ikke liker navnet, men syns du det er et ok navn, kan du/dere vurdere det. Kan jo være greit med flere forslag..
snuppe<3mai10 Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2009 Som jeg skriver ovenfor så var det et av alternativene da vi ventet gutten vår på 2 år, så det er absolutt et navn jeg liker. Men er nok ikke like sikker som mannen min.. Har ikke begynt for alvor å se på navn enda, da jeg vil vente til etter ul for å se kjønn. Men vil nok komme med flere forslag vi kan vurdere etterhvert
ramløsa- nok en gang Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Jeg synes det er fint:) Hvis jente, Leonora?
Pirkeanonym Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 Leon er jo veldig populært nå for tiden. Personlig så liker jeg det ikke.
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Jeg elsker navnet Leon!! Vi skal på ul lille julaften vi og og håper å få se hva det blir da... Har en gutt som heter emil fra før, annerledes svangerskap nå jeg og På 13 ukers ul fikk vi beskjed om gutt, på den ordinære at det var jente. Begge legene var usikre... håper å få et svar til onsdag Får vi gutt så blir det en Leon her,om jente skal hun hete Enya alle har forskjellig smak men jeg støtter dere i det navn valget ;)
Bumblebeee Skrevet 19. desember 2009 #9 Skrevet 19. desember 2009 Nydelig navn, skulle gjerne valgt det selv, men et vennepar har en sønn som heter Leon. Jeg var helt sikker på jente denne gangen også siden mine svangerskap er helt like. Men denne gangen er det en liten prins i magen:)
husmus &2 Skrevet 19. desember 2009 #10 Skrevet 19. desember 2009 Personlig liker jeg det ikke, men jeg tror ikke det er så mange som ville ha valgt det navnet vi valgte til sønnen vår, så gjør det dere føler for.
Ronja&Odin Skrevet 19. desember 2009 #11 Skrevet 19. desember 2009 Leon syns jeg er kjempe nydelig. og on og Elias passer godt sammen
Pinguuu Skrevet 19. desember 2009 #12 Skrevet 19. desember 2009 Kjempe fint navn. Hadde de på lista vår men vi ente opp med Liam. Men eg liker det navnet:)
* * felicia** Skrevet 19. desember 2009 #13 Skrevet 19. desember 2009 Jeg har en sønn som heter Leon og er veldig fornøyd med det navnet. Jeg synes det er kjempefint.
snuppe<3mai10 Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #15 Skrevet 26. desember 2009 Blir ikke noe Leon her, da ul viste at det blir jente. Synes det er mange fine jentenavn, men er spent på om jeg og mannen klarer å bli enige. Sist gang gjorde vi det sånn at vi skrev en liste med ti guttenavn hver, og så eliminerte vi det ned til to favoritter (Elias og Leon). Da gutten vår var 3 dager og vi enda ikke hadde fått bestemt oss, sa mannen at jeg fikk lov til å bestemme - og da ble det Elias. Denne gangen er det derfor hans tur til å bestemme til slutt. Og hvis det hadde blitt gutt ville han gjerne hatt Leon. Jeg synes vi skal gjøre det på samme måte som sist, altså skrive ned ti jentenavn og så eliminere ned til to favoritter, prøver å få han med på det Har ikke satt meg ned og laget noe liste enda, men har noen navn jeg tenker på: Eline, Linnea, Celia, Isabelle, Amelie, Seline
snuppe<3mai10 Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #16 Skrevet 26. desember 2009 (Glemte å skrive at jeg har byttet nick fra anne elisa til snuppe<3mai10..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå