Gå til innhold

hvem får jenter??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jordmor mente at det med 80% sikkerhet blir en jente. Har to gutter fra før, så tørr liksom ikke ta helt av på januarsalget når det gjelder små søte jente klær.

Dere som har fått beskjed om jente, fikk dere beskjed om 100% eller??

Kan jeg slå meg til ro med 80%, gjør dere det? Vet selvfølgelig at de kan ta i noen tilfeller uansett.

Har forresten termin 13mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også to gutter fra før. Jordmor var ganske så sikker på at det blir en jente denne gangen. Tør heller ikke ta helt av... var så innstilt på at det sku bli en gutt til. Men en eg kjenner har termin 1 mnd før meg, og vi hadde samme jordmor på ul - ho fikk også vite at det blir en jente og sier jordmoren var veldig sikker.. så da håper eg det stemmer. Ønsker oss en jente, selv om vi er fornøyd med de 2 herlige friske guttene våres.. :)

Termin 7 mai..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir visst jente her også. Ville ikke vite det på Ul, men mannen fikk lov å vite. Svigermor var så flink å gjemme unna strikketøy hver gang vi besøkte dem, men svigerfar greide (som jeg tippet) å forsnakke seg ... ;-) Det tok 14 dager. haha

Har gutt fra før, så jeg er happy med jente. Hadde egentlig mest tro på gutt til, pga svangerskap har vært så å si identiske hittil, men det er altså ingen garanti for samme kjønn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi får mest sannsynlig jente, så magefølelsen min var rett :D har en gutt fra før, så nå gleder jeg meg på rosa :) termin etter ultralyd ble 28. mai, og jenta skal hete Ingrid Renate. hun får navn etter alle oldemødrene sine, da en hette Ingrid og resten hadde navn på R :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...