Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 har hatt det før men da har det svidd når jeg tisser. nå tisser jeg hele tiden og har vanskelig for å holde meg og kramper(som mens smerter ca) i nedre del av magen. er 20 uker på vei. tok en urin prøve hos legen i stad og han trodde det var urinveisinfeksjon men sa prøven var for dårlig, fordi det går for kort tid mellom hver gang jeg tisser. har du hatt noe lignende noen gang_? hadde du noen smerter?
Lilleleen Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Sånn har jeg det hver gang jeg har urinveisinfeksjon. Har aldri vondt når jeg tisser, men vondt nederst i magen og tisser hele tiden. Har til og med gått så lenge med det at jeg har tisset blod. Gjorde ikke vondt da heller.. Masse god bedring )
Annci<3 Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Jeg har hatt uvi hele svangerskapet (snart 29 uker) siden ingen antibiotika klarer å ta skikkelig knekken på det. Før jeg fikk første behandling hadde jeg også smerter sammen med svie når jeg gikk på do. Etterpå har jeg ikke hatt symptomer, men har fortsatt uvi.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Har aldri hatt uvi, ikke før nå som jeg er gravid. Tisset hele tiden, og det svidde nedentil. I uke 15 hadde jeg sinnsyke magesmerter. Trodde virkelig at alt var ute nå.. :s Men det var heldigvis bare uvi. Det var skikkelig magekramper. Hadde da sikkert gått med uvi ubehandlet en stund. Jeg fikk antibiotika, og babyen hadde det helt fint. Var verre med mora.. God bedring..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå