Gå til innhold

Ting forandrer seg... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid vært slik at jeg ikke vil ha hjemmelaget pynt på juletreet og i hyllene. Har hatt min egen stil som jeg har vært fornøyd med. Nå kjenner jeg at jeg gleder meg til å åpne gavene ungene har laget i barnehagen, slik at pynten kan komme opp. Juleverksted har vi hatt hjemme også. Mest julegaver som skal gis bort, men noe som blir hjemme også.

Jeg er blitt en person som blir stolt over mine barns dorullnisser o.l. He he.

Utrolig hva egne unger kan gjøre med en :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, her henger det foreløpig ikke noe hjemmelaget pynt på treet, men kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg ikke til å nekte for det om det er ønskelig:-P

Men jeg gleder meg også veldig masse til å åpne gavene som minstemann har laget i barnehagen. Det var to store innpakkede gaver, et herlig kort med bilde av ham og et rødt hjerte med glitter på:-P

Skrevet

Jeg har gledet meg til jeg får hjemmelaget julepynt på treet i flere år og nå begynner det å bli litt, så gleder meg ekstra til å pynte det i år:D Jeg er ikke noe glad i trær som ser ut som de hører mer hjemme i et utstillingsvindu i en designerbutikk enn hjemme hos en barnefamilie og har aldri vært det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...