Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 1. Hvordan i iallverden klarer en mor å gi fra seg et lite vesen som er helt avhengig av mamman sin? 2. Hvem idioter er det som virkelig vil sitte barnevakt for så små babyer sånn at mor får drukket seg full?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Dette er sååå utdiskutert her inne. Kom med noe nytt i det minste.
Kleint Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Jeg klarte fint å gi fra meg mine når de var seks uker, til verdens beste tante. Ikke noe problem.
Kleint Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Når man har tvillinger og en med kolikk og en med refluks, da sier du bare ikke nei til en natt uten ungene. Til bare å være meg!!! Etter seks uker uten søvn.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 Spm 2 gjelder ikke i mitt tilfelle. Men jeg klarte å gi fra meg barnet mitt til svigermor i noen timer da mannen min var på nordsjøen og vi visste at mamma gikk mot slutten.. Jenta var sammen med meg på sykehuset i 3 døgn, så var hun hos svigermor i 4-5 timer akkurat i det mamma sovnet inn. Der og da var det utrolig godt å bare ha seg selv å tenke på og ikke en jente på 4 uker i tillegg...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Tradisjon her det. Første fyll når babyen er 6 uker,svigermor barnevakt.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 1: Gikk helt fint det. Ungen var ikke så avhengig av meg, og ikke var jeg så avhengig av den heller 2: Tanta vel!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #8 Skrevet 18. desember 2009 Hvem sier at man må drekke seg full når man har barnevakt? Kan jo tenkes at man har barnevakt uten at man drekker seg full, er det greit da eller? Kanskje en sårt trengende natt med søvn, eller litt ro for og komme til hektene igjen? Kanskje det er brylup, jubileum o.l der små barn ikke hører hjemme?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #9 Skrevet 18. desember 2009 Hadde ikke barnevakt fra ungene var 2-4-6 uker, men fra de var 3-5-7 uker!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #10 Skrevet 18. desember 2009 Drakk til jeg så mannen med ljåen da babyen var 7 uker. Utdrikningslag til venninna mi, og hadde det suuuuupert og babyen var hos mormor og morfar og hadde det suuuupert der:)
Kleint Skrevet 18. desember 2009 #11 Skrevet 18. desember 2009 Spiller det noen rolle for deg (hi) hva andre føler er riktig for de? Er det så ille om en mor tar seg en vinkveld når bebisen er noen uker? Stort sett har den en pappa også. Jeg fatter ikke at enkelte orker eller gidder for den saks skyld, å legge seg borti andres saker. Oppgitt!!
Gjest Skrevet 18. desember 2009 #12 Skrevet 18. desember 2009 Hvordan i all verden kom du til konklusjonen at om man har barnevakt må man drikke seg full? Jeg tror jammenmeg du har et alkoholproblem, jeg...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #13 Skrevet 18. desember 2009 1. det skjønner ikke jeg heller. men jeg har værdens skjønneste baby. han er nå 4 mnd og jeg har ikke vært bort fra han en time engang! men på en annen hånd kan jeg ikke si noe om det. jeg vet ikke hvordan det er å ha kollikbarn. 2. ikke jeg værtfall. jeg kunne passet på babyen for å avlaste en ny alenemor, men ikke for at hun skulle drikke nei! jeg ville heller ikke ha passet babyen hvis de var to om å ha barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå