Gå til innhold

hva synes dere her inne om navne millian?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lkte det veldig godt :D

men få høre hva dere synes? håper dere er posetive nå:) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne av meg fikk barn i mai og han heter Milian. Synes først det var litt rart. Sikkert for at det var uvant, men nå liker jeg det. Fint navn:)

Skrevet

Uvant. Aldri hørt det brukt før. Forkortelse av Maximillian.

Men tviler ikke på at jeg kunne vent meg til navnet. Hvis det hører til en skjønn gutt, ville jeg jo forbundet det med noe positivt også.

Skrevet

Tja, ville nok ikke kalt min sønn for det, men har hørt mye verre navn altså.. jeg syns man skal kalle ungen sin for det man vil, uten å høre så mye på alle andre.. noen syns navnet er fint, andre ikke, sånn er det bare.

Skrevet

sant det:) jeg falt veldig får navne millian, men har jo ikke termin før 7 juni,mye kan jo ender seg før det:)

Skrevet

synes det blir for jentete og høres uferdig ut, da er det bedre med maximillian, men igjen alt for langt navn, synes jeg da.

men stygt navn er det ikke.

Skrevet

Beklager men jeg likte det ikke. Syns det er en kombinasjon av harry/feminint. Litt finnmark/bærum-aktig ( uten å fornærme noen! ) Men nå liker jeg enkle norske navn. Ser du venter nr 4 så du har kanskje litt "spesielle" navn på de tre andre og da kan det jo godt være at det passer fint inn i rekka. Gå for det du liker selv uavhengig av hva andre sier!

Skrevet

Høres ut som et jentenavn.

Lillian/Millian

Skrevet

Jeg synes det var et utrolig koselig navn :) kjekt å høre navn som ikke er så vanlige

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...