Gå til innhold

har noen forslag til nydlige guttenavn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Matheo og Elliot veldig godt :-)

Synes generelt det er mye vanskeligere med guttenavn enn jentenavn jeg...

Lykke til med navnevalg!

Skrevet

Peder, Peter, Petter, Isac, Sigvart, David, Daniel, Åsmund, Vebjørn, Sebastian. De her liker jeg:)

Skrevet

liker kun et av dem,det er isac:) det er navne på ene sønnen min

Skrevet

Jeg liker Imre og Iver veldig godt, dessverre er ikke mannen enig.. Skjønner ikke hvordan vi skal klare å bli enige om navn til gutten vår.

:-/

Isac synes jeg også er fint!! :-) (men der har mannen en dårlig assosiasjon..huffameg.)

Skrevet

Even, Simen, Amund, Iver, Sivert.

Skrevet

noen som hvet om et navn som passer fint etter millian eller etter emilo ???

og kom gjerne med flere navnforlsag:) jeg tar imot:)

Skrevet

Estevez! Haha. Det første jeg tenkte når jeg leste Emilo (selv om han heter Emilio).

Jeg må si at verken Millian eller Emilo er navn etter min smak... Jeg er nok mer glad i mer "norske" navn. Men har en følelse av at det er litt i vinden med slike navn nå...? Jeg liker navn som Jørgen, og da tenker jeg at vi er så ulike når det kommer til hvilke navn vi liker, at du neppe har noe utbytte av å høre flere ;-)

Men, jeg er enig med det flere andre skriver, guttenavn ER vanskeligere enn jentenavn!

Skrevet

Morgan liker jeg, og tror ikke det er så veeeldig mange som kaller barna sine det lenger.

Men mannen er ikke enig, får vi en gutt nå, så får vi problem med navn tror jeg:o)

Skrevet

Jørgen og Lavrans! Elsker navnet Lavrans, men mannen er overhodet ikke enig.. har et lite håp for Jørgen, men Iver er også fint, og Linus..

Skrevet

min gutt heter chrisander jeg er veldig fornøyd med det...vet ikke om noen andre som heter det heller...så det er jo åsså fint ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...