Gå til innhold

da har jeg vært på ul :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

og inni magen lå det en nydelig liten prins til:) ønsket jente,men er jo lov etter 3 gutter det:) men for all del,jeg er super stolt av lille gutten som vokser i magen:)

han var en super aktiv liten tass ja:) hehe kjempe morr:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så mye med prinsen i magen :) e jo alltid både kjekt og spennende på ultralyd

Skrevet

Gratulere så mye.Til mandag er det forhåpentligvis min tur til å få vite kjønnet! Hadde vært en fin julegave og få høre jente=) hehe

Skrevet

Gratulerer:-) Jeg er gravid i uke 19 +5 og fikk nylig vite at jeg venter en jente. Dette var en kjempe overraskelse fordi jeg føler dette svangerskapet er identisk som sist. Uten symptomer. Har en gutt fra før.. Den fineste i hele verden. Det viktigste er at det er liv å røre inne i magen:-) men jeg innrømmer at det er ren bonus at det ble et annet kjønn denne gang..Så jeg skjønner ønsket om et annet kjønn etter 3 gutter.

Skrevet

Gratulerer med gutt i magen, venter selv en gutt til april og har en gutt fra før. Må innrømme at jeg ønsket ei jente, men klaget aldri på en gutt til.

Det viktigiste er at han er frisk :o)

Skrevet

Gratulerer med gutten:) Vi venter også gutt nummer 4:) Så en annen her venter gutt nummer fem:)

Skrevet

hehe flere som skal ha gutter ja:) kjempe kos med gutt da:) en blir like glad i dem uansett hva kjønn dem er, er jo ikke det som er viktigt:)

Skrevet

Gratulerer med gutt. :-)

Jeg venter også en gutt, har en jente fra før, så må innrømme at her var det litt stas å få vite at det var en gutt, de fleste ønsker seg vel begge deler.. Men er helt enig med dere andre, det viktigste er jo at vi har en baby i magen og at den er frisk!! :-D

Skrevet

Skjønner deg veldig godt! Jeg har også tre gutter så må inrømme at jeg kvir meg til UL..... Vet ikke om jeg vil vite. Veldig redd for og bli skuffet. Det er ikke en god følselse når en har en etterlengtet baby i magen. Ville jo aldri ha byttet de en får, for blir jo like glad i den lille uansett. Tankene er værst før den lille kommer, etterpå er det glemt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...