Gå til innhold

Jeg er så skuffet over bhg .....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke feirer de 17 mai ,FN dagen eller Lucia .

Ikke har de hatt julefrokost ,de har heller ikke lagd julegaver .

Ikke har vi hatt en foreldresamtale heller og han har gått der i over 1 år .

Er ikke det litt rart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres litt rart og tiltaksløst ut. Kjedelig for ungene

Skrevet

17 mai feier ikke vi heller. Det er fordi 17 mai er en fridag, også er det jo koselig at noe er kun for foreldrene :)

Men vi markerer FN-dagen, bare at vi kaller det solidaritetsdag. Vi feirer også Lucia, har nissefest, vi har karneval, påskelunsj og sommerfest.

Trodde det var vanlig i de fleste bhg, så lurer da på om ditt barn går i en privat bhg?

Og er det flere foreldre som reagerer på dette? Ville tatt det opp med bhg, for det er koselig at det skjer litt andre ting for barna enn bare hverdagen.

Skrevet

Foreldre samtale mener jeg dere har krav på!

Hilsen anonym 16:38

Skrevet

Dere har krav på minst en foreldresamtale i løped av året og ekstra om dere ber om det.

Skrevet

dere HAR krav på foreldresamtaler minst en gang i året,det står i lovverket for barnehager.du kan jo spørre om dette?

synes det er veldig rart at barnehagen ikke feirer noen verdens ting, har de ingen struktur?er du ellers fornøyd med barnehagen?

Skrevet

Ja ,han går i fambhg ,nei jeg er ikke fornøyd .

Har søkt han over i en annen bhg ,men det er lang kø :(

Skrevet

Hva i alle dager er det for barnehage lurer jeg på? Mest invandrerbarn kansje? Hva med de som jobber der?

Ville forsøkt å søkt plass i en annen barnehage til neste høst.

Skrevet

HUff, virker mer som et oppbevaringsted hvis det ikke har noe uten om det vanlige opplegget. Viktig for barn at det blir markeringer i forbindelse med barnehage og skole også.

Skrevet

Hvis bhg har felles opptak som kommunale bhg, så ville jeg søkt om overflytting til en annen bhg. Da blir du prioritert, siden du allerede har plass.

Men uansett så ville jeg pratet med de som jobber der, evt styrer siden det er hun som bestemmer. Du har ihvertfall krav på foreldresamtale, og for alle barna sin del så burde de jo ha litt morro i bhg også. Ikke bare vanlige hverdager.

Skrevet

Den barnehagen er ikke tilfeldigvis i halden vel?

Skrevet

17.53 her

Har en venninne som hadde en sønn i nettopp en sånn barnehage ser du,her i halden.

Ho tok han ut,og fikk heldigvis en annen barnehageplass osm ho er kjempefornøyd med :)

Skrevet

Nei den er i Oslo.

Er ikke så veldig fornøyd med personalet der ,det er to utenlanske damer som er assistenter og som snakker veldig dårlig norsk ,og en norsk førskolelærer som er der 4 timer 2 dager i uka .

Det er en veldig internasjonal gruppe barn .

Har prøvd å ta det opp flere ganger bla på foreldremøte ,mange av foreldrene er veldig enig med meg ,men de tør ikke å si noe .

Personalet kommer da med veldig tynne unskyldinger .

Takk for svar alle sammen :)

Skrevet

mange oslo bhg feirer ikke fordi kommunen har bestemt det. det er fordi at det er såpass mange barn som er utenlandske og de feirer ikke. og vi feirer jo ikke id/ed ,ramadan o.l som de gjør. og du bor jo like ved holmlia og der er det jo mye muslimer. men du kunne jo bedt om at de markerer julen da.. altså forteller om julen og sier at her i norge er det mange som feirer jul, da gjør de sånn og s¨ånn......

det er jo ikke ulovlig å lære bort selv om man ikke skal feire

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...