Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Hei Reiser på ferie med min kjære på tirsdag i noen dager, bare oss to. Venter mensen hvert øyeblikk, men er liten lysten på å ha den når vi skal "kose" oss utenlands. Bruker ingen prevensjon, og lurte på om noen hadde noen gode forslag til hvordan jeg kan utsette den til jeg kommer hjem :-) Forslag mottas med takk
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Det går an å ta noen piller, men de må du få hos legen.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Det går an å få piller av legen for å utsette mensen, men jeg tror du for sent ute. Jeg synes å huske at jeg skulle begynne å ta dem tre dager før forventet mens, og så en pille daglig helt til jeg da ønsket å få mensen... Tror jeg fikk for ti dager.. Du kan jo høre med legen.. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Primolutt. Pil til legen å få respt på den for man må starte noen dager før forventet mens. Da utsettes mensen så lenge du tar den, men jeg tror ikke du kan ta den veldig lenge i strekk. Den gies primært til de som trenger å forlenge tiden fra eggløsning til mens når de prøver å få barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå