Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Ja, og det gjør jeg fordi det bringer meg mange fordeler! -jeg kan alltid skylde på angsten når det er noe jeg ikke vil, eller ikke har lyst til -jeg får masse oppmerksomhet -mannen min får dårlig samvittighet når jeg blir "dårlig" eller har "dårlige perioder", og da varter han meg skikkelig opp .) -jeg kan være hjemme fra jobb i perioder, for jeg blir sykemeldt grunnet angsten -jeg blir tatt mer hensyn til av andre Jeg har rett og slett oppdaget at dette med angst og depresjon gir meg et mye bedre liv, og jeg må streve mindre enn andre. Jeg gjør stort sett akkurat det jeg har lyst til og det jeg vil, fordi tar hensyn til meg. Fint for meg:)
Gjest ->>- Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Trolleri og trollera, og god jul til deg.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Du har forstått noe av dobbeltheten og det kompekse ved psykiske lidelser og deres sosiale konsekvenser... Både positive og negative trekk der...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 DUST det er faktisk folk som sliter med angst og depresjoner...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 Jeg SLITER med sosial angst og depresjon, og jeg er flau over det! -Jeg HATER å skylde på angsten når det er noe jeg ikke klarer, på grunn av den! -Jeg hater oppmerksomhet, og vil bare gjemme meg under dynen! -Samboeren min får dårlig samvittighet når jeg blir "dårlig" eller har "dårlige perioder", og da føler jeg meg fæl, og skjønner ikke hvorfor han orker å være sammen med meg:( -Jeg kan være hjemme fra jobb i perioder, for jeg blir sykemeldt grunnet angsten. Da føler jeg et enda slag i trynet! -Jeg blir tatt mer hensyn til av andre - noe som er negativt, siden jeg ikke vil skille meg ut! Dessuten så har det også gjort at jeg har mistet kontakten med flere venner/bekjente... De vet at jeg sliter, og vil la meg være i fred... Heldigvis får jeg behandling:) Unner INGEN psykisk lidelse, og håper dette er et tulleinnlegg!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Fytti rakkern så digg det må være å bare ringe arbeidsgiver å si man har angst! Noen uker på ryggen fordi man er "psykisk syk".. Ekstra ferie det!
LinnisR83 Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 Du sliter med ettellerannet, det er iallefall hel sikkert, men tror ikke det er angst eller depresjon....Tror det heller er en feilkobling, egentlig. Noe litt mer alvorlig oppi topplokket, liksom.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #8 Skrevet 18. desember 2009 ser for meg HI som ei lite fjortissbærte som er så alene i værden at hun bruker anonym forumet som underholding. jeg tror faktisk ikke på at noen kan være så trangsynt og så lite smart at man faktisk mener det du skriver HI. det finnes en værden for deg også HI. den er ikke på nett. utenfor de 4 veggene er det noe også. prøv det!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #9 Skrevet 18. desember 2009 Ha ha ha, LinnR...Du er så morsom... Signerer de fleste her i denne tråden. Hi, du har driti deg ut.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #10 Skrevet 18. desember 2009 jeg synes faktisk litt synd på deg HI. er dette måten du vil underholde deg selv på? jeg orker ikke å la meg provosere og prøve og forklare hvorfor du er så dum som du er. sånne som deg får rett og slett ikke til å skjønne det. akkurat nå ler du litt og trekker på skuldrene, tar jeg feil? du påvirkes ikke i hele tatt. tenk på det! er det normalt?
LinnisR83 Skrevet 18. desember 2009 #11 Skrevet 18. desember 2009 Åh? Var DET morsomt? Hehehe...så bra da. Ser ikke helt humoren i det, men...Takk, eller no... :c)
Gjest Tale30 Skrevet 18. desember 2009 #12 Skrevet 18. desember 2009 Håper du ikke møter veggen så det synger i hodet ditt. Psykiske lidelser kan ramme alle, og ofte er det verst å takle for dem som tidligere ikke har eid et snev av empati. Mangel på empati er også en slags lidelse hvis man skal være flisespikkersk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå