Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Nå truer han med sterilisering. Blir helt paff- Vi er unge og det kan da hende han skifter mening om noen år. Kjenner det stikker inni meg når jeg leser om alle som blir gravide eller som har født. Jeg er ikke ferdig med å være gravid. Vil jo at alle barna mine skal ha samme far. Han viste at jeg ville ha 3 fra dag 1 vi ble sammen!! Noen andre som har opplevd dette og llikevel fått barn nr 3? Jeg går ikke på prevansjon- men han er ekstra forsiktig!
snappy Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Hei, Jeg er i akkurat samme situasjon som deg! Har 2 barn, men vil SÅ gjerne ha ett til. Men mannen vil ikke. Han synes det er helt perfekt med 2 barn.( har en av hver ) . Han vet at jeg har lyst på en til, men vi bruker heller ikke prevansjon så jeg lever i håpet:-))
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 at mannen har _visst_ at du ønsker tre barn er vel egentlig ikke relevant? Det som betyr noe for han er hva han ønsker! Du kan ikke tvinge unger på andre, man må få bestemme selv.
snappy Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Jeg er enig i at mannen må få bestemme selv, men da må han jo også ta ansvar med å bruke prevansjon......å hoppe av i svingen er jo ikke sikker prevansjon!! Dette har jeg ihvertfall sagt til min mann.....
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 Samme her. Vi har en av hver, jeg bruker ikke prev., noe mannen vet (men han vil ikke bruke kondom), han vet når jeg har el, og sist jeg hadde det så... vel. Det ble en spire. Han lot det gå inni meg selv om jeg sa jeg hadde el den dagen. Testet pos. i går!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Lytt til mannen din... konen her ville også ha en til, hun fikk viljen sin. Men etter 5 måneder uten en hel natt søvn begynner vi å bli litt slitne. Merker overskuddet til å ta seg av de to andre vi har forsvinner dag for dag. Ikke det at vi skulle vært minsten foruten, for det vil vi ikke. Men hadde kanskje tenkt oss om en ekstra gang hvis det var nå hun ønsket nr tre........ hilsen far i huset
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 Samme situasjon som oss, men mannen truet ikke med sterilisering da. Han ombestemmte seg og nå venter vi tvillinger;) Han ble glad da jeg var gravid, men fikk sjokk når det var to i magen. Nå har sjokket lagt seg og begge planlegger praktiske løsninger fremover;)
Tommage♀♂ Skrevet 18. desember 2009 #8 Skrevet 18. desember 2009 Søvnmangel er et forbigående problem, ville ikke frarådet barn bare pga det. Men sånn ellers er jeg enig med de andre her, man kan ikke tvinge, eller lure barn på noen som ikke vil ha dem. Kan love deg at du kommer til å angre om du presser ham, du vil merke at barnet ikke er ønsket.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #9 Skrevet 18. desember 2009 Jeg er 23 år gammel, han er 30 altså 7 år eldre enn meg. Vi fikk barn nr1 da jeg var 18. Vi giftet oss 2 mnd etter fødselen og er veldig lykkelige sammen, vi har egen leilighet, bil og begge jobber. Min sønn begynner på skolen til neste år. Da år 2009 begynte sa jeg vil han at nå er det på tide med nr2, han sa bare vi får se. Jeg ventet og ventet på at han skulle ta det opp, så spurte jeg igjen og da sa han nei vent til 2015. Men tanken på en liten baby forsvant aldri, jeg bare snakket og snakket om det hele tiden og i juni svarte han med at han er enig at vi skulle få nr 2.. Nå er jeg gravid 5 mnd på vei Så håper at din man ombestemmer seg snart )
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #10 Skrevet 30. mai 2017 På 12/18/2009 den 16.36, Anonym bruker skrev: Lytt til mannen din... konen her ville også ha en til, hun fikk viljen sin. Men etter 5 måneder uten en hel natt søvn begynner vi å bli litt slitne. Merker overskuddet til å ta seg av de to andre vi har forsvinner dag for dag. Ikke det at vi skulle vært minsten foruten, for det vil vi ikke. Men hadde kanskje tenkt oss om en ekstra gang hvis det var nå hun ønsket nr tre........ hilsen far i huset 5 måneder uten en hel natts søvn og det synes du er lenge "far i huset"..? Dette var egentlig litt morsomt! Med tre barn i huset må du nok i mange år enda regne med avbrutt søvn. 5 måneder er lite synes jeg, men så er det da bare også en mann som finner på å klage på slikt.. Anonymkode: 1595c...d65
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #11 Skrevet 31. mai 2017 23 timer siden, Anonym bruker skrev: 5 måneder uten en hel natts søvn og det synes du er lenge "far i huset"..? Dette var egentlig litt morsomt! Med tre barn i huset må du nok i mange år enda regne med avbrutt søvn. 5 måneder er lite synes jeg, men så er det da bare også en mann som finner på å klage på slikt.. Anonymkode: 1595c...d65 Vi får håpe denne mannen har fått sove nå, siden barnet er 8 år! Tråden er fra 2009. Anonymkode: 330a5...6f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå