Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Termin er i midten av januar. Tenkte jeg skulle begynne så smått på fødebaggen nå Men lurer litt på klær.. Er det nødvendig med ullbody + ullstrømpebukse under klæra til hjemreisen? Tenker å reise hjem i en to-delt "kosedress", og "boble"dress utenpå der. Men lurer på om det blir for mye, og for varmt på henne med ull i tillegg? Bor bare ti min fra sykehuset, så blir jo ikke lange bilturen.. Håper på svar !
Sånn kan det gå Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Tok bussen hjem fra sykehuset med han som er født i januar og selv ikke da trengte han ullundertøy, selv om dette var i Tromsø.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Okei. Så du mener det holder med vanlig body og strømpebukse under kosedressen?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Jeg ville droppet ull ja... men ville fått far til å varme opp bilen i forkant...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #7 Skrevet 19. desember 2009 Det betyr ikke så mye, bare deilig for babyen så slippe den ekle ulla.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #9 Skrevet 19. desember 2009 Ja, for veldig mange så klør ull. Føles hardt på huden og det er mot sin hensikt å brukeull om man er allergisk, da får man ståpels og blir ente for varm eller for kald.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #10 Skrevet 19. desember 2009 For NOEn ikke for veldig mange. De fleste tåler ull og da er det det beste alternativet. Men om dere kun skal ta en kort biltur ville jeg valgt ullundertøy en heldress(todelte sett er noe herk) og hatt ett teppe rundt når dere bærer ut til bilen. Blir for varmt å sitte i vinterdress inne i bilen. Ha på lue og votter mellom sykehuset og bilen. Det letteste er å ta med setet inn på sykehuset. Sette ungen i det med teppe over og så ta bort teppet når dere har kommet inn i bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå