Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Eller er det bare mennene deres?? Eller alle andre sine menn i følge dere godtroende her inne!! It takes two to tango, og jeg tviler på at alle dere skinnhellige her inne har så rent mel i posen sånn til syvende og sist!! Og ja, jeg innrømmer det, jeg har hatt et 7 år langt frohold på si,. ingen vet en dritt, forholdet er avsluttet, men som sagt ingen vet om det. Vi har ingen felles venner eller beskjente,, kommuniserer ikke på "nettverk" som FB osv, så ingen kan se en link oss i mellom offentlig. Lett som bare det å holde noe skjult når man bare vil! Og skal du skrive svar bare for å si "stakkars mannen din" osv kan du bare la vær, det er ikke din sak å legge deg borti!!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Jo, jeg har vært utro én gang. Orker knapt å tenke på det - blir bare kvalm og dårlig. Angrer enormt og skulle ønske jeg kunne viske det ut, men det går jo ikke.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Joda,jeg er et skikkelig ludder. Har rotet med flere og hatt en udefinert forhold til en på jobben i mange år. Vi har en superflørt på gang, men har bare sex et par ganger i året, i fylla...
DK+2 Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Nei, jeg har ALDRI vært utro, og ikke kommer jeg til å være det heller da jeg vet hvor mye det sårer..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 Joda! Jeg har vært utro èn gang. Etter to år med en forferdelig suggen periode i forholdet, hvor jeg var den som måtte grine meg til alt av sex og oppmerksomhet, som måtte gi og gi og gi, så endte det opp med å ha en natt, med vill og deilig sex med en helt fremmed. Jeg innrømte det med en gang etterpå, å etter det har vi hatt det bedre enn noen gang (vi hadde dog ett år hvor vi måtte virkelig jobbe oss oppover, men det var for første gang at et var BEGGE som jobbet, å ikke bare den ene) . Det var ikke rett av meg, men jeg var desperat og sliten, hvor det desværre førte til at jeg endte opp med dette lavmålet. Heldigvis, gjorde den opplevelsen noe med oss begge, som gjorde at vi fikk tatt tak i de tingene vi slet veldig med.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Nei aldri i voksen alder og aldri med mannen min. Var det med ungdomskjæresten min. Kommer aldri til å være det igjen da jeg vet hvordan det sårer.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 aldri, og kommer ikke til å gjøre det heller, hadde en pappa som var notorisk utro, og vet hva det gjorde med familien min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå