Gå til innhold

Dere med barn av begge kjønn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 2 gutter og 1 jente, i den rekkefølgen. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er like glad i alle barna mine, men jeg setter så klart pris på ulike egenskaper hos de ulike barna. Guttene mine er veldig ulike, jenta mi er mer lik ene broren enn andre og ganske ulik meg egentlig. Det som jeg synes er så rart er at jeg likevel har et helt annet bånd til datteren min enn til sønnene mine. Hun står meg på en måte nærere, enda ene gutten min er mye mer lik meg og jeg har lettere for å forstå ham.

Er det slik for dere også? Har alltid hørt om dette berømte båndet mellom mor og datter, men ikke trodd så mye på det før jeg fikk jente selv. Nå tror jeg på det :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det ligger noe der ja....glemmer aldri hvor lite lyst jeg hadde på jente tidligere...helt sykt å si slik,men jeg ønsket meg gutter..har begge deler og ingen tvil om at det er et bånd mellom meg og datteren min som ikke er der mellom meg og guttene

Skrevet

Jeg har en av hver og elsker begge to like høyt, men må innrømme at yngstebarnet, gutten, har en spesiell plass i hjertet mitt. Men det er kanskje fordi han er sykelig og "svak", noe helt annet enn sin tøffe, robuste og nesevise storesøster ;-)

Ikke ligner han på meg heller, han er som snytt ut av nesa på faren sin både av utseende og lynne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...