Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 helt fantastisk!! Jer er så glad at exen har funnet seg en ny og at hun er verdens beste stemor for barnet mitt! Superengasjert og gjør ikke forskjell på ungene. Vi er såklart ikke alltid enige, for all del, men vi kan SNAKKE og det er jeg kjempeglad for! Håper bare at exen nå oppfører seg bra, og tar seg av henne slik at "vi" får beholde henne ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Så bra da ! Er ikke alle som har det sånn, tror jeg
Kleint Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Jøss:) Du høres ut som en herlig biomor å måtte samarbeide med:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Min datter har også en flott stemor. Jeg KAN prate med henne, men det er ikke ofte hun får lov av min ex... Har desverre ikke den kontakten jeg skulle ønske, med henne... men det er som sagt pga barnefar. Han styrer alt med jernhånd, og hun har alt bukket under. Men, hun er flott med datteren min, og det er igrunn det viktigste
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 Så bra.. Og så lenge dere klarer å snakke sammen, kan dere og klare å løse problemer som kommer. Flere skule hatt den innstillingen du har..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Vi ringer og sender SMS, holder kontakten når barnet er på de forskjellige stedene og samarbeider om aktiviteter. Exen er desverre ikke så flink til dette så jeg er kjempeglad for at sønnen min har henne. Det er jo bare å ringe henne da , vettu, exen bør jo ikke vite at dere snakker ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 Takk! Er nok ikke så vanskelig når både exen, stemor, jeg og stefar er "normale" oppegående mennesker alle sammen. Har samme syn på oppdragelse osv, og det er såååå VIKTIG å være enige om FØR man skaffer barn, så kan det gå som det går likevel... HI
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #8 Skrevet 18. desember 2009 Hei HI, Skulle ønske du var biomor til min stedatter.. Biomor her gjør bare alt hva hun kan for å ødelegge.. Klar alltid komme med ekle kommentarer om at pappaen prioriterer vår mini etc. (Hvilket absolutt ikke er tilfelle).. Kjefter og smeller om vi ikke bytter på en dags varsel, når hun skal på fest/middag eller lignende. Går sjelden en uke uten at hun har forsøkt å bytte (vi har 40/60 løsning). Hun tenker på sitt eget ve og vel forann datteren sin, hvilket medfører at jeg får dårlig samvittighet :-( Vi er merkelig sammenskrudd vi damer.. Livet med mine/dine/vår blir langt bedre om man har en god dialog... Føler biomor ødelegger livene våre.. Utrolig bra at du setter pris på stemor HI. Det er til barnet ditt sitt beste :-)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #9 Skrevet 18. desember 2009 Stemor her:) Kommunikasjonen mellom meg og biomor fungerer her også!! Vi er venner når det gjelder barnet men ikke noe utover det Etter jeg og hun avtaler/prater i steden for far! Kansje det er bedre når (jeg) en "utenforstående" ,"megler" mellom foreldrene? Er jo en grunn til et forhold tar slutt,her var det veeeeldig mye styr mellom dem,å familiene tok sef sine partier,så her fungerte det dårlig. Helt til jeg sa til biomor at jeg her er for barnet,jeg driter i hvem som har sagt/gjort hva, jeg er her fordi det skal fungere mellom barn å far! Sa og at jeg tar mannesparti å støtter han,men gidder ikke diskutere noe som har blitt sagt/gjort mellom dem med henne. Dette vet også min mann,å er glad han slipper å prate/krangle med henne. Vi kvinner tenker og mener vel litt annerleds om div ting enn menn , tenker litt lenger frem i tid ,å klarer å planlegge litt mer? hverfall mitt inntrykk:)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #10 Skrevet 18. desember 2009 Ikke faen om ei annen FITTE skulle ha glede av mine barn.Hvis ikke faren kunne samarbeide med meg så kunne barna latt være å være hos han.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #11 Skrevet 18. desember 2009 anonyme 1645 her igjen.. Vil bare si at jeg tror det har veldig mye å si for en stemor at hun og blir respektert av biomor. Å får lov til å ta en større del av stebarnet sitt liv når hun blir inkludert på denne måten,å blir hørt for sine meninger synspunkter, å kanskje spurt om råd. Fordi som ser på biomor som en trussel,vil det sikkert ha en del å si at de å får lov til å si sine meninger,å ikke må snakke/høre igjennom mannen. er det noe en lurer på ang avtaler,klær,gaver ol. kan en ringe eller sende en mld selv i steden for det skal gå igjennom far, å kanskej gå lenger tid,eller oppstå misforståelser
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #12 Skrevet 18. desember 2009 hadde et helt greit forhold til stemor her,plutselig ble det slutt gitt har et stort ønske om at jeg,stemor,far kan samarbeide å fungere " sammen" .... men e vell bare å leve i håpet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå