Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Når en dere er sammen med, plutselig blir fraværende, slutter å ha sex, kose, gjøre vanlige kjæresteting sammen, prioriterer alt i verden framfor deg. Og når du prøver å snakke om at du føler deg såret av denne behandlinge, tar dem betenkningstid. Bare jeg som oppfatter at det er en måte for gutter å gjøre det slutt på?
ღMaritpusenღ Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Tror nok jeg ville spekulert litt på hva som er i veien i allefall... Kan jo bare være at han har mye å tenke på, derfor han er fraværende og har tankene andre steder enn deg og sex. Kan jo for eksempel være mye styr på jobben eller andre ting han enten ikke kan snakke om, eller syns er vanskelig å snakke om. Og at det da er lettere å stenge det inne. Gutter er jo ikke så veldig pratsomme når det gjelder følelser, stort sett. Så det treeeenger jo ikke være noe galt for det.. Selvsagt kan det jo også være en måte å gjøre det slutt på som du sier, men syns det er en feig måte å gjøre det på isåfall. Hadde jo vært enklere å bare si at han ønsker det skal bli slutt. Men kanskje han er usikker? Og trenger tid til å veie for og imot. Og ikke vil uroe deg før han har bestemt seg for hva han mener?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Vel, han har vært sånn i over 1 måned. Og vil ikke si hva grunnen er. Fester med venner/spiser middag hos venner og prater i telefonen med kamerater. Fleiper og ler. Er ikke bare sex som mangler, men han lar være å ta i meg. Og vi har bare vært sammen i under 3 måneder. Han sier aldri mer at han er glad i meg, at jeg er fin, eller andre ting man pleier å si i begynnelsen. bryter avtaler, ringer ikke tilbake hvis han ser jeg har ringt. Og å ta betenkningstid på ubestemt antall dager før jul, er dårlig gjort.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Synes også det blir feil hvis jeg skal sitte og vente til han bestemmer seg om han vil mer eller ikke, særlig når han ikke sier hvor lang tid han trenger, og det er rett før jul. For i si det sånn, jeg har aldri masa om sex, kos eller noe. Ble avvist et par ganger, og sluttet med det, lot han ta det som han ville. Og han bare overså meg. Så jeg tror at det å ta betenkningstid var det samme som å gjøre det slutt
erteposen + 4 Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 Hva mener du med betenkningstid? At de ikke svarer umiddelbart? Om de ikke sa noe om det eller kunne svare noe, eller oppførselen ikke endret seg raskt hadde jeg tenkt at forholdet var nær slutten. Jeg prioriterte mye venner, jobb og egne fritidsaktiviteter på bekostning av kjærestetid da jeg ble sammen med mannen, men han gjorde det samme:)
Guri malla Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Ville tatt det som et dårlig tegn ja, dessverre. Men gjør det samme mot han, dra ut m venner og kos deg, verste du kan gjøre er å mase på han. Mulig han får opp øynene om han opplever deg som litt mer fjern for han, om ikke....ja da vil jeg nok si at følelsene hans ikke er tilstede mer.
ღMaritpusenღ Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 Uff da, ser den.. Men det er jo umulig å vite hva en person tenker uten at han sier noe. Så dere er nok bare nødt til å prate om det, dersom det skal fungere videre. Om dere har vært sammen under 3 måneder og han har vært sånn i over 1 måned vil det jo si at han har brukt halve tiden deres sammen på å trekke seg unna. Det virker jo litt merkelig.. Og at han ikke tar kontakt verken over tlf, holder avtaler, tar i deg osv, men holder kontakten med andre venner er vel ikke noe godt tegn akkurat. Men som sagt; jeg tror dere bør prate sammen dersom dere begge ønsker å satse på forholdet. Dersom han ikke er intr i dette, og det bare er du som prøver så er det kanskje ikke verdt å satse på og legge alt for mye tid å følelser inn i dette forholdet..?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #8 Skrevet 18. desember 2009 betenkningstiden gikk ut på at han plutselig ville ha helt fred og ro fra meg, ikke kontakt over tlf, ikke besøk (med mindre ungen min ville på besøk til hans). Og han skulle si ifra selv når han har tenkt ferdig. Han ga meg ingen grunn til at han verken ville ha sex, kose med meg eller svare på sms. Han sa at jeg får vite grunnen etterpå, men kunne ikke si når. Og han sa heller ikke HVA han skulle tenke over når han har "betenkningstid". Uansett, når begge har unger, så er det ingen som tenker kun på seg selv og lar kjæresten og ungen hennes sitte aleine i jula. Man venter helst til etterpå.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #9 Skrevet 18. desember 2009 Skal jeg være helt ærlig så er det nok hans (noe patetiske) måte å gjøre det slutt på. Avskriv ham og sats heller på en koselig jul for deg og barnet ditt.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #10 Skrevet 18. desember 2009 Uff, ser at flere tenker sånn som meg. Jeg har gjort det slutt, men angret dagen etterpå og prøvd å gjøre det godt igjen. Han virker kald, sint og avvisende enda. Så jeg vet ikke hva som skjer og hva jeg skulle ta meg til. For å si det sånn, så har jeg ALDRI masa på han angående sex og kos, har inntil siste uke ikke klaget over at det aldri blir noe, eller at han ikke tar i meg. Jeg lot han faktisk å ha fred og ro, og bare foreslått å ha sex to ganger (ble avvist). Jeg takler egentlig avvisning veldig dårlig, og har sagt ifra om det flere ganger. Huff
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #11 Skrevet 18. desember 2009 Høres ikke mye forelsket ut han der karen. Etter 3 mnd burde jo følelsene vært flaming hot? Aldri i livet om hvis jeg hadde vært forelsket i noen, hadde jeg bedt om fred fra mennesket. Tror nok jeg hadde brutt for å bli ferdig med det. Den der limbo tilværelsen er jo egentlig den verste!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #12 Skrevet 18. desember 2009 I tilegg vet han at jeg har opplevd samme slags avvisning før, og da var utroskap med i bildet. Og så spør han hvorfor jeg har problemer med å stole på han... Kjemperart, ikke sant. Synes han bare tar hensyn til seg selv, og det e kjempekjipt. Ser ikke ut som han tok det tungt da jeg slo opp, han dro ut sammen med en kamerat på kino og utested.
giggsi Skrevet 18. desember 2009 #13 Skrevet 18. desember 2009 virker som dere er ganske unge. Kan jeg få spørre om alder på dere begge? Og har du barn fra før? Kjente du ham lenge før dere ble kjærester?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #14 Skrevet 18. desember 2009 vi er i slutten av 20-årene begge to. Begge har barn, jeg har to stk og han ett. Og jeg kjente han en stund før vi ble sammen.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #15 Skrevet 18. desember 2009 hvorfor lurte du på det forresten?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #16 Skrevet 18. desember 2009 Min umiddelbare reaksjon er at dette trolig er hans måte å "fade" ut forholdet... sorry.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #17 Skrevet 18. desember 2009 Et godt råd; LØP fra denne karen, ikke ta han tilbake hvis han vil det heller! Hvis dette er sånn han er i den første forelskelsesfasen, hvordan tror du forholdet kan komme til å bli om ett-to-tre-fem år?? Nei, ikke kast bort mer tid og følelser, det har kun gått tre mnd, så dette klarer du å komme over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå