Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Jente 23.05.79 gutt 20 06 72 har blitt spådd at det er en jente men, er det oen andre som ser dette, og vil jeg klare å bære den fram denne gangen, at svangerskapet går bra altså?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #4 Skrevet 19. desember 2009 Hei.. Litt usikker på kjønn, fikk opp både jente og gutt serru, men trur egentlig jente mest.. Kanskje en gutt fra før? Eller at du får en gutt senere. Alt vil gå bra trur jeg
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 Hei , takker. Har to gutter fra før så kanskje derfor. Håper du har rett aat det vil gå bra ,orker ikke flere SA, dette er siste gang jeg orker dette igjen, så håper virklig at den sister 6 mnd til, at den lever og klarer seg bra. Tusen takk for svaret.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 Så gøy da, håper bare denne sister i 6 mnd til å kommer ut frisk å fin. Er redd kjenner jeg etter 2 mista bare i år. Men håper denne virklig sitter en lang stund til. Jente navnet er ferdig,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå