Gå til innhold

disse kynnerne er uutholdelige

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er enten 33+3 eller 34+2 idag og gutten min ble målt på onsdag den 16 desember til nesten 2,6 kg,og har økte kynnere og ceverixsom er trakteforma og 18mm og lukket mormunn enda,men det kunne nok endre seg iløpet av noen uker sa legen,skal på ny kontroll 30 desember,så håper jeg holder gutten på innsiden av magen min til da.

og mente at innen 2-3 uker så er fødselen igang..enkelte kynnere kan vare opp til 30 sek og og mere,men ikke hele tiden,

bare jeg klarer å komme meg over til nyttår så er jeg glad fordi da er jeg over uke 36 og da er det ingen problem om gutten blir født.

kjennes ut som om jeg har kraftig bekkenløsning også nå,vanskelig å bevege seg over gulvet og ned trapper,så denne jula blir å ta ting med ro bare for å holde lille prinsen inni magen til over nyttår

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ikke godt.... Jeg selv er 28+6 idag og har vore plaget med kynnere hver eneste dag siden jeg var ca 15-16 uker...

Enkelte kynnere er så vonde at jeg må puste meg igjennom det, har t.o.m vore livredd for å få for tidlig fødsel.... Men heldigvis gått bra til nå :-)

Skrevet

mine kynnere kan noen ganger vare fra kort tid til 30 sek,men hadde en isted på 40 sek.men jeg vil gjerne at den lille skal holde seg inninmagen i 14 dager til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...