Gå til innhold

noen som har vert på ul i uke 9??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En svak miniatyr av det jeg så på ordinær UL i uke 18-20, bare uten særlig bevegelser men med bankende hjerte... Ville ikke gått om det ikke var for at jeg har mistet 2 før(ene var en MA 5 uker etter embryoet døde, visste ikke det) Er ikke så mye spennende å se, men er du urolig for at noe er galt ville jeg dratt, men ikke ellers.

Skrevet

Ja, jeg var omtrent 9+1,og så en liten alien veldig klart i 3D.

Skrevet

Det blir vel kanskje i uke 10 det da...

13:13

Skrevet

Glemte å nevne det, men hvis du vil se bare for å se, så vent til uke 14 ca, da ser du mye mer enn i uke 9:-)

Lykke til, forresten!

Skrevet

takk for svar :o)

Derfor jeg vil på tidlig ul,er fordi sist mistet jeg... og ble gravid igjen med en gang,holder på å ta blodprøver å måler hcg:o) har heldigvis steget!! :) men ønsker en tidlig ul,bare for å slippe bekymringer(har faktisk ikke vert noe særlig bekymret til nå faktisk,d er herlig:)

så d er ikke bare for å "se";)

Har et friskt barn fra før,å når jeg gikk gravid da,var jeg kun på ordinær ul... så har valgt dette pga at jeg mistet sist som sagt :)

Skrevet

Var i uke 9 og så et bittelite mini-menneske, med armer og ben som stakk rett ut :-) Og selvfølgelig et lite bankende hjerte...

Skrevet

En hvit skygge som legen sa var fosteret.

Skrevet

herlig å høre:) skjer endel på di ukene då ja :o)

Skrevet

HI her.. jeg kommer til å være 9+1...så da er d vel strengt tatt i uke 10 jeg skal på ul ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...