Gå til innhold

Oppgitt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Over kjæreste/samboer... Vi har flytta sammen ganske kjapt, begge har unger, og synes det var ganske ryddig måte å gjøre det på. I det siste har det skranta, han har prioritert kompiser/hobbyer og alt mulig framfor kjæresteforholdet, og satt meg i nesten siste rekke over det han ønsker å finne på.

Jeg følte meg ganske ensom og oversett i forholdet, og tok det opp med han. Reaksjonen hans var at han trenger en tenkepause fordi han har så mye å tenke på. Så han reiste til en kompis på ubestemt tid, og sier ikke hvor lang tid han trenger. Rett før jul og greier. Jeg skjønte selvfølgelig ingenting, og sa at hvis det skal være sånn, så kan han bare flytte ut og bo hos han der kameraten sin. I ettertid har jeg angret, er jo glad i denne mannen (av en eller annen merkelig grunn).

Men nå er han kjempesint, synes at jeg kasta han ut på helt uholdbart grunnlag, og sier at han verken vil prate eller noe, og anser forholdet som avsluttet. Fordi han synes det ble for mye med unger og å flytte sammen så fort (noe som faktisk var HANS ide hele veien), og synes at jeg e skikkelig bitch. Jeg har nå prøvd å gjøre det godt igjen, grått og spurt om vi kunne ordne opp for barnas skyld (har ingen felles, men likevel). Han setter seg på bakbeina, svarer ikke telefon og vil helst ikke prate med meg hvis jeg drar til han for å prate. What to do?

Frustrerende jul i år gitt :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen menn rygger ut av forholdet,når det kommer til realiteten,gidder ikke annsvar.Og da har man det best alene,så jente ikke kontakt han mere,vil han så kommer han ikke legg deg flat for han.

La han bo hos sin kamerat,men trur vel det at det er festing i julka han ikke vil gå glipp av .Garantert når jula er over så kommer han på døra di ,hadde ikke sleppt han inn igjen da gitt

God klem til deg

Skrevet

For å være ærlig, så tror jeg at det var hans måte å gjøre det slutt på. Selv om han hele tiden sa at han ville bare noe seriøst, ville ha meg der hele tiden, og at vi sku flytte sammen tidlig. Og han sier han elsker meg, men samtidig lar meg og ungen sitte alene i jula mens han "tenker". Synes "tenke" er noe man gjør før man flytter sammen med noen. Og når det gjelder ansvar, så tar jeg mer ansvar for hans unge, enn han for min, bare det er sagt.

HI

Skrevet

Forresten, så er han ute og fester så mye han vil. Jeg har aldri sagt at han ikke kan dra på fest, drikke eller noe. Så skjønner ikke hvordan han kan gå glipp av noe som han likevel gjør :S

Skrevet

han tar den letteste utveien ut av forholdet og skylder på deg. for en dust!! Mannfolk altså..

Du får det sikkert mye bedre uten han!!

Skrevet

Så det er vanlig sak at gutter oppfører seg dritt mot jenter for å få dem til å slå opp, istedet for å gjøre det selv?

Skrevet

La han gå. Du er bedre tjent uten han.

Om du absolutt vil ha han tilbake, så er mitt råd; spill kostbar! Ikke la han se tårene dine. Da setter du standaren. Si ifra at du er glad i han, men om han ikke oppføre seg er det slutt. Menn liker ofte at de må jobbe litt:-)

Det hjalp iallfall her. Sambo var skikkelig vinglete, men da jeg satte foten ned, kom han fort diltene. Og her har han holdt seg de siste 7 årene:-)

Skrevet

Da gjorde jeg en gedigen tabbe i går. Var hos han og begynte å gråte, fordi det som har skjedd i det siste slet enormt på meg (i tillegg til kronisk sykdom, og våkennetter med ungen). Har sagt at i tilfelle jeg såret han, så er jeg lei meg for det (fordi det kan hende at han misforstod meg eller oppfattet ting jeg sa/gjorde som sårende). Jeg kan være bestemt og litt sjefete til tider, og det sa jeg til han at jeg beklager. Og at jeg overreagerte da jeg gjorde det slutt. Men jeg klarte ikke å "spille kostbar". Er ingen flink skuespiller og har aldri skjønt vitsen med å leke katt og mus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...