Gå til innhold

Jævla negative mann!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå gidder jeg snart ikke mer!

Alle mine forslag er jo såååå dumme ifølge mannen min,men alle hans er en super ide!

Dette virker bare som en filleting for noen gjerne,,men for meg så virker det som om han ikke respekterer meg,kun seg selv.

Om jeg sier vi skal bestille pizza feks,ja da er jeg GAL!! Det er jo dyrt! Men han kan komme hjem fra jobb 2 dager etterpå og foreslå at vi bestiller pizza.

Mangen slike ting gjør han,eksempler jeg ikke kan si her,men det er akkurat som om mine ord ikke betyr noe!

ARG!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, eg hadde ein sånn mann eg og eingong. Vi kunne sitte heime i sofaen og eg sa "du, eg kjeder meg litt, skal vi dra ut å ete på Gründer? (restaurant i Bodø). Nei, det gadd han ikkje, han ville heller vere heime.

Etter ein time seier han "Du, vi skulle ikkje dratt på Gründer for å ete?"

haha, eg vart så irritert på han pga slike småting! Mine idear var aldri noko tess, men når han sa det samme var det jo det einaste rette.

Skrevet

JA,sånn er det han er!! Jeg plager meg grenseløst over dette!

:S

Skrevet

Min er sånn at jeg får ikke fikse eller flytte på noen ting her i huset..ommøblere, henge opp bilder/hyller o.l. han blir sur og stoler ikke på at jeg kan noen ting. Sier "det der kommer garantert til å falle ned" Det der kan du ikke holde på med alene"..o.l. Men det værste er at det er ikke noe initiativ til å gjøre det selv heller, og han er så omstendelig og grundig at han aldri får ut fingeren.. Vi flyttet inn i nytt hus for tre år siden, og fortsatt står ting ugjort her..AAAAARRRRRGGGGG!! Det var MIN frustrasjon... :-)

Skrevet

Jammen så svar på samme måte? "Er du gaaal det er jo så dyrt!" Har han noe i skallen, så tar han poenget rimelig kjapt. Eller så kan du jo spørre hvorfor det er greit når han foreslår det, men ikke når du gjør.

Skrevet

Trikset er å la dem tro at de har kommet på idéen helt selv...

Bare slenge ut et forslag sånn i forbifarten, og la det modnes litt, og vips så skal du se at de "kommer på det" helt ut av det blå. Det funker i alle fall på min mann.

Skrevet

Tro meg jeg har sagt det mangen ganger! Og nå føler jeg at jeg har fått litt nok. Jeg må leve med en mann og vi skal kun gjøre det han vil,men aldri det jeg vil,det blir helt feil for meg.

Sier jeg at jeg skal invitere noen venner over til middag,som han ikke kjenner så godt,så sier han nei det vil han ikke,og blir sur.

Men å dra inn stua full av kompiser somjeg gjerne ikke kjenner så godt er helt okay!

LIKESTILLING er ikke ett ord han er kjent med tydeligvis.

Han var ikke slikt før,da var han kjempesnill og vi gjorde det han ville,og jeg ville. Nå er det kun det han vil

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...