Gå til innhold

Må bare klage litt på forskjellige vondter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så mensenverk i ryggen og vondt i korsryggeng og i lysken.. Det holdt meg våken i halvannen time i natt, og jeg kjenner vondt nederst i magen fremdeles.. sukk.. Er dette en del av modning eller er det bare der for gøy skyld liksom.. ? Virker som om babyen har det rimelig trangt inni magen og det gjør så vondt der han buler ut.. Er i uke 35 nå og allerede lei.. Skal det være sånne vondter i minst 5 uker til..??... urk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen, er i uke 36 og ja, jeg tror vi må belage oss på å gå slik de siste 5 ukene gitt!

Skrevet

Kjenner meg igjen... Er litt lei av å ikke ha kontroll over kroppen, ikke orke å gå/bevege meg som jeg vil. Lurte på en ting, du sa du hadde vondt i lysken - kan du beskrive den smerten? jeg har fryktelig vondt i lysken til tider, og det kjennes ut som om noen klyper eller lugger meg, selv om jeg sitter i sofaen stille... Merkelig hvordan man skal plages da (klage, klage)

Skrevet

Ja, lugging på en måte.. og verking.. Vanskelig å forklare egentlig. Men noen ganger hogger det til om jeg snur meg eller lignende.. Kan det være noe ligamenter eller noe..?? Uansett er det særs lite artig..

Skrevet

hei hei jenter! lyskesmertene dere beskriver, kan faktisk komme av bekkenløsning. jeg har gått til behandling for disse smertene siden tidlig i svangerskapet. jeg får massasje og akupunktur og dette hjelper.:) syns det var ille rart at smertene satt i lysken, for sist hadde jeg bak på baken liksom, men jodda, de kan sette seg i lysken også! lykke til! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...