Gå til innhold

lyver han om hvem han er ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg befinner meg i england, og har truffet en helt fantastisk fyr, traff han på en natt klubb forrige uke og da fortalte han at han er proffesjonell fotball spiller, han var med andre og de bekreftet at han var det. Vi var ute på date, han hadde dyr bil, dyre klær og tok meg til et veldig fint sted,, vi fant tonen og han kysset meg, så nå skal vi på date igjen idag. Og nå googlet jeg navnet hans og fotball laget han sier han spiller for, men jeg finner ham ikke. Så blir litt mistenksom her for at han oppgir seg for å være en annen fyr enn han er.. Skjønner bare ikke hvorfor han skulle gjøre det ??? skal jeg la være å treffe ham idag .+

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du har stavet navnet hans feil?

Ville nå tro at det var en unødvendig vanskelig løgn å dra bare for å få seg noe ;), men uansett ville jeg nok kjørt en sånn "jeg tror ikke på sex før ekteskapet" ...sånn just incase.

Men møtt han ville jeg definitivt, men jeg hadde nok hatt alle antennene ute !

Lykke til

Skrevet

Du kjenner ingen fotballfanatikere som du kan høre med dag? Jeg tror jeg hadde gjort masse research for å finne ut om det stemmer, og hvis han har løyet hadde jeg sagt rett til ham at nå gjorde han en stor tabbe for seg selv. For du var oppriktig interessert i ham og hadde vært det uansett fotballspiller eller ikke, men løgnere vil du ikke ha!

Lykke til, gi oss en oppdatering da! :-)

-M-

Skrevet

Treff han i dag. Si du googlet han fordi du ville se om der kom opp bilde av han i fotballdrakt ;) Men at du ikke fant noe som helst. Så får du vel et svar. Lyver han da, så merker du det ganske kjapt :) Good luck!

Skrevet

VIl heller ikke legge ut lag han er på her heller, men kan si det er et større lag i England.

Poenget mitt er uansett at jeg ikke finner ham på nettet så da kan det jo ikke stemme.

Skrevet

Takk, jeg vet at han ikke er ute etter sex, for vi skal spise lunsj sammen og etter det er han opptatt, han virker veldig opptatt osv, han har sagt han vil gjerne komme til Norge en tur om jeg er intressert i å møte ham igjen. Han er så kjekk, fin og jeg bryr meg ikke om han er fotball spiller i det hele tatt, men hvorfor lyve om det...Just dont get it.. Om man har en bil til over en million lyver man bare ikke om sånnt eller med mindre han har store fritidsproblemer.

Skrevet

For mange menn lyver om det:) Hehe, men uansett hvis du ikke fant ham, og han er fotballspiller, har du kanskje stavet navnet feil. Og du må også tenke på at det ikke bare er 11 spillere i et så stort lag, og han kanskje ikke er i 1. troppen.

Jeg er fotballfanatiker, så muligens hadde jeg kunnet hjelpe. Men forstår at du ikke vil legge ut navn, i tillfelle du er redd for at du skal bli tatt i løgn

Skrevet

Naa har jeg vaert ute med ham, for en fantastisk fyr, vi hadde det koselig og jeg spurte masse om laget, hvilken han skulle spille mot osv og sjekket det mnaa og at det stemmer, han sa han hadde ikke trufeft en kvinne som han har likt sa godt som meg paa lenge, og far fantastiske meldinger av ham, og han er utrolig kjekk, gikk i fin dress osv, det virket som folk gjenkjente han pa det stedet vi var, folk pratet litt og pekte pa ham.. Sa jeg vet ikke, jeg sendte ham en melding na og spurte om det er greit jeg sjekker han pa internett for a se han i fotball drakten sin, vet ikke om det hores ut som jeg stalker ham da..

huff

Skrevet

Hehe, nå kan han jo begynne å stusse på deg da. Om du bare er interessert i ham for statusen:) Ville ha avklart det ved neste møte..

Håper ting går bra! Tenk å være nyforelsket igjen..

Skrevet

hmmm tror du at han tror jeg bare er ute etter hans status naa .. ah neei..

Skrevet

Hehe, jeg ville hvertfall ha avklart det. Jeg ville ha stussa om jeg fant ei dame på byen, som var litt opptatt av å sjekke om jeg virkelig var fotballproff:)

Skrevet

fikk svar fra ham, og han sa haha nei saa klart du kan bare sjekke meg opp pa internett... Hmmm.. men litt vanskelig da uten hans etternavn huff

Skrevet

Da googler du fornavnet hans og laget han spiller på.

Feks Ole + Fredrikstad

Skrevet

Jeg hadde sagt rett ut at "jeg finner deg ikke, har du skrytt på deg ting nå?" Eller du kan bare spørre om etternavnet hans, siden han har gitt deg tillatelse til å sjekke.. Spør du om etternavnet, viser du også at du ikke vet hvem han er, så hvis han ER kjent, så du er i alle fall ikke golddigger...

Skrevet

Jeg fant ham, men han spiller ikke for det laget lengre men en lag under den divisjonen eller noe sa tror han lyver om hva lag han spiller for... hmmm..... fant masse bilder av ham at han har vaert en veldig flink fotballspiller foer.

HI

Skrevet

Han lyver garantert. Folk som er profilerte idrettsstjerner skryter ikke av hvem de er på denne måten, for da tiltrekker de seg bare gold diggers.

For alt du vet er han den lokale dop dealern. Skygg unna, sier jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...