Gå til innhold

da har dere fått et nytt medlem av 3 trimester =D

Anbefalte innlegg

Skrevet

wiii.... da var jeg i 3 trimester =) hva kan jeg forvente av den siste innspurten i svangerskapet? Hittil har det gått stortsett knirkefritt.. Men er veldig skeptisk til termin daton jeg fikk på ordinær ultralyd, den 15 mars, for jeg var på 3d ultralyd og ut ifra målinger osv på babyn så var ungen mer tilnærmet lik 5 mars.. Og jeg opplevde for første igang igår (jeg mener det var det i hvert fall) at livmora presset på hovedpulsåra sånn at jeg ble så svimmel at ting "beveget" på seg, så jeg måtte rett og slett bare gå å legge meg, og det hjalp etter å ha logget på sidene en stund.. Og ut ifra det som står her på bim, så er man ca. i uke 30 når en får sånt.. Så enten får jeg gutten min tidligere enn "forventet" eller så får jeg en stooor gutt.. For jeg var stor da jeg ble født, mens mannen min var gjennomsnittlig stor/liten...

God jul og godt nytt år til alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen inn hit :)

får hope det er 3d ul som har rett da ;) lykke til videre.

Skrevet

Velkommen:)

Jeg synes at dette trimesteret har gått utrolig fort, men det oppleves nok forskjellig. Du kan nok forvente at dette trimesteret blir tyngre enn det 2. De sier at 2.trim er det letteste, og det har stemt på meg i alle fall, men hvis formen din er fin nå, blir den nok det en stund til fremover:)

God jul til deg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...