Gå til innhold

Jævla møkkafremmede!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke så altfor høy,og har ganske stor mage nå,35 uker på vei.

Og nå er jeg så møkkalei av folk,til og med fremmede,som absolutt skal TA på magen min!!!!

og kjenner jeg allerede gruer meg til fremmede folk som absolutt skal stikke nesa ned i barnevognen!

"guuud så skjønn,er det gutt eller jente?hva heter h*n?hvor gammel er h*n*?"

AAARRRGH!

La meg få ha magen min,og babyen,når den tid kommer,for meg selv!!!!

Dustete fremmede som ikke kjenner meg eller ungen engang...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ltt hormonell kanskje? eller er du bestandig så bitter?

jeg synes det er hyggelig når fremmede komenterer.

kjempekoslig faktisk.

men så har du kanskje ikke noen sosiale antenner heller da, da blir det litt vanskelig..

Skrevet

ja, finner mange morsome innlegg på anonymforum ^^

Skrevet

At dem titter i vogna hadde ikke gjort meg noe .Men å ta på magen min synes jeg hadde vært frekkt.Man gjør ikke det mener jeg da

Skrevet

Huff, hater sånne folk selv og, folk bør respektere andres intim grense. Og en gravid mage er ikke frittvilt.

Har selv mage nå i uke 20, og hater at alle skal klasse på magen.. Og kommentere størrelsen. (-Åååhh.. Guuuud, er det tvillinger eller? Blabla var jo ikke sååååå stor.., Takk så mye )

Har hørt at det finnes slike tskjorter der det står at man ikke skal ta på magen.. :)

Jeg har begynt å ta igjen.. Kanskje litt frekt, men hva skal man gjøre da?! Pleier å se granskende på dem og spørre om dem er langt på vei, mens jeg kjenner på flesket dems.. Haha.. Til div gutter som sier at jeg er svær, så sier jeg at denne magen forsvinner hvertfall, verre med vommen dems.

Skrevet

LITT hormonell?!?!ekstrem er vel heller ordet..

Går og peser som en strandet hval,og føler meg som flodhesten Gloria i madagaskar.

og begynte å hulke av barnetv,BARNETV!hehe..

sosiale antenner er det ingenting i veien med,bortsett fra drittdager som idag!

Nei fysj,henter dyna,skjærer opp litt frukt og lager reir i sofaen for dagen!

HI

Skrevet

Her om dagen kom det en dame bort til meg,aldri sett hun før,og sier,åååh er du gravid?nei så hyggelig!

svarte at,nei,jeg har en svulst i magen og er litt tykk.

damen visste ikke hva hun skulle si,snudde seg og gikk.mohaha!

Skrevet

Du høres jo ganske så bitter ut selv da.koselig at du er sosial og liker å prate med fremmede støtt og stadig.

God Jul til deg!

Nei,enig med hi når det gjelder dette.

Skrevet

Ja,og pappaen min er sterkere enn din.tulling.la vær å les da,hvis det er så fælt at folk vil ha kroppen sin for seg selv,og ikke la den være allemannseie.

Skrevet

Ja, for tenkt så ille det ville være om du svarte pent til noen som var hyggelige mot deg. Hva er i veien med å smile og si ja?

Dessuten, så kan det gå troll i ord...

Skrevet

Så da anser noen av dere det som helt naturlig,når dere er ute og går med en treåring f.eks.at jeg og min mann kommer bort til dere,begynner å kjenne på magen din,og gir barnet ditt en klem?!?!!?

Skrevet

greit,møter jeg deg noen gang skal jeg kjenne litt på magen din,stå og mase å gnåle om ungen din som jeg ikke kjenner engang,helst mens du er på farten med litt dårlig tid og en sutrete unge,så forventer jeg at du smiler pent,svarer på alt jeg spør om,og helst drar opp genseren din,så jeg får sett litt på den i samme slengen.

Skrevet

Det har jeg faktisk aldri vært ute for, som jeg kan huske, at fremmede mennesker tar på magen min...? Gjør folk sånn på gravide de ikke kjenner???

Skrevet

Men damer da,ikke krangle nå,det gjør man på kranglesiden!

Dette var en hormonell utblåsning,ikke ment som en kranglete diskusjon.

smaken er heldigvis som baken:delt!

Da er reiret i sofaen laget,med et fat fullt av frisk frukt,og dagen ble så mye bedre!

Ha en flott Jul og et riktig godt nyttår:-)

HI

Skrevet

Stakkars antisosiale gravide kvinner som tror at hele verden dreier seg rundt dem.

Skrevet

Kjenner meg litt igjen, er ett hormontroll selv om dagen :o) Men jeg blir veldig sinna på andre ting. Trodde jeg kom til å reagere på at fremmede tok på magen min, men neida.

Måtte le av henne som svarte med at hun hadde svulst i magen, hehehe :o) Greit at man kanskje ikke skal tulle med det, men det var så bra svart.

Takk for at du laget dette innlegget, da fikk jeg litt å le av denne formiddagen!

Syntes egentlig det bare var morsomt.

Vet så godt hvordan det er å være hormonell.

Kos deg masse i sofaen og ha en riktig god jul og ett godt nytt år :o)

Skrevet

Til 10.29

Uansett hvor travel jeg hadde vært, så ville jeg enten ha snakket med deg, eller ha avvist deg på en hyggelig, bestemt men høflig måte. Oppdragelsen min innebærer faktisk at jeg ikke snakker stygt eller gjør folk ute av seg med vilje. Jeg lærte også å ha en del overbærenhet med andre mennesker og alltid se etter hensikten bak ord eller handling. Så langt i livet har det fungert aldeles utmerket, og jeg har enda ikke hatt behov for å være ufin mot velmenende, om enn noe sosialt klønete, mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...