Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Jeg er så forelsket i en annen. Nå får jeg ikke sett han på 3 uker, pga. ferie. En studiekamerat som jeg har flørtet med i 6 mnd nå, ikke hatt sex eller klinet, men tar masse på hverandre:) Mannen og jeg krangler mer enn noensinne, og han jeg er forelsket i har liksom vært min lille lyspunkt. Trodde det bare var flørt, men nå føler jeg meg helt lost og forelsket.Har så lyst til å sende han en melding, men vet at jeg tråkker over streken og enda verre kan bli avvist. Ja, ja, en liten utblåsning fra frustrert kone.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Parterapi med mannen din, og glem studiekameraten:)!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Så det er verre å bli avvist på sms av han du flørter med enn å gå bak ryggen på din mann??? Ikke rart du og mannen din krangler mye for tiden, tror nok du kan takke mye deg selv for det siden du går bak ryggen på mannen din.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Neida, kranglingen er nok begges feil. Så lenge det ikker uttalt utroskap så synes jeg ikke det er så ille. Eller kanskje det nettopp er det jeg synes. Jeg er bare forvirret akkurat nå, men savner han andre så det gjør vondt.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Tenk at det er bra du ikke får sett ham på denne tiden. Nå får du mulighet til å kjenne etter hva det er du egentlig vil. Om du ønsker å fortsette det forholdet du er i, har dere nå en god mulighet til å ta tak i det, og begynne å reparere det. Om du finner ut at du vil forlate mannen din, kan du starte den prosessen. Det er skummelt å flykte inn i en forelskelse. Det er å sammenligne med rus, og løser ikke de problemene du har. Tenk litt over hvorfor du er blitt så forelsket akkurat nå. Leter du etter en unnskyldning til å reise fra mannen din? Hva er det denne nye mannen tilbyr som mannen din ikke tilbyr, og er dette noe du trenger? Føler med deg, du er i vanskelig situasjon. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 Takk for kosntruktivt svar:) Det er akkurat som rus ja, helt nøyaktig hva det er! Studiekameraten er 23 år og jeg ser meg ikke akkurat sammen med han nei (jeg er 31). Vil ikke gå fra mannen min, vi har jo to barn sammen også. Men, savner vel det å være på tomannshånbd og være forelsket sammen med mannen min. Det er så mange konflikter og jeg føler vel at han aldri helt ser meg for hvem jeg er.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #8 Skrevet 18. desember 2009 At du flørter og "idoliserer" studiekameraten din, samtidig som dere krangler mye hjemme henger nok mye sammen. Når du ser den andre i et veldig positivt lys vil du samtidig se de negative sidene til mannen din, og sammenligne... Selv om forelskelsen river i kroppen ville jeg jobbet hardt med meg selv for å komme over den, og samtidig gjort en innsats for å oppleve de sidene av forholdet du savner med mannen din. Lag god mat, tenn lys og åpne en flaske vin... Fyll badekaret og ligg i varmt vann inntil hverandre... Lur deg selv til å overføre forelsket-følelsene fra medstudenten til mannen din, og skap litt gnist i forholdet.... Ønsker deg lykke til, å være forelsket i feil person er vondt og vanskelig...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #9 Skrevet 18. desember 2009 Jepp enig HORE,skill deg da hvis du er så jævla forelska men ikke ødelegg et annet menneskes liv for pokker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå