Gjest Tale30 Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Jeg ringte dem i går morges og spurte om de hadde BRIO gåvogn. Jada, sa de. Jeg spurte om det var denne tradisjonelle gåvognen i tre fra BRIO de hadde, da det var akkurat den jeg var ute etter. Det var det, det hadde bare en type, sa de. De la den av på mitt navn, og samboeren min skulle hente den. Nå ser jeg at jeg har fått et merke som heter Mici, ikke BRIO. Den var jo mye billigere, og så ikke like fin ut. Noen som vet noe om kvaliteten på denne? Syns det blir så useriøst altså. Ikke særlig lysten på å dra tilbake med den heller midt i julestresset og bursdagsforberedelser. Og JA, jeg vet at folk har langt verre problemer
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Kjenner flere som har den som mannen din har kjøpt, og tror nok kvaliteten er like god, har ikke hørt annet. Merket er jo også kjent, men siden brio er gamlest så sverger man kanskje i større grad til de kjente merkevarene?? Tror nok du blir fornøyd!
OsloMor Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 For ikke å snakke om den forferdelige servicen og innstillingen til de ansatte på¨Barnas hus i City passagen.
Gjest Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Vel, jeg er snart 25 og har mine leker i Mici enda.. Eller det vil si at datteren min har overtatt mine. En gåvogn, en dukkevogn i tre og en lekekomfyr. Så vil påstå å si at kvaliteten er god, i og med at de er blitt brukt av andre barn i mellomtiden i tillegg til meg og min datter
Gjest Tale30 Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 Ok, takk Jeg reagerte bare på at prisen var mye lavere. Får ringe til dem som skulle kjøpe bursdagsgave til jenta og høre om det er greit for dem. Jeg driver og kjøper julegave og bursdagsgave til barnet vårt fra alle i familien som ikke bor i nærheten av oss, så jeg er derfor litt utålmodig med slikt, hehe.
Gjest Tale30 Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Dette var i City passagen Dert er godt å høre at lekene fra Mici har vart så lenge. Da kommer det bare an på hvor viktig BRIO merket er for jentas besteforeldre
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 Utroigl dårlig av Barnas Hus! Å si at de har BRIO-gåvogna og så gi deg en i et helt annet merke er jo helt på trynet. Ja, den er kanskje like god og alt, men det er da ikke det som er poenget. Når de rett og slett lyver til deg. Som om du ikke legger merke til at det er et annet merke på vogna liksom?hehe.. Menmen, er jo ikke sjokkert. Jeg bor i Kr.sand og her er også servicen helt latterlig. Jeg skulle kjøpe bilstol nr. 2 for en stund tilbake, og måtte stå og vente på å få hjelp i nærmere 20min før noen kom og hjalp meg. De flakset bare rundt i butikken uten å legge merke til at jeg sto og ventet på hjelp. Latterlig! Kunne selvsagt gått bort og spurt, men jeg tenkte faktisk å sjekke hvor lang tid det tok før de kom og hjalp meg, siden jeg har opplevd dårlig service der mer enn en gang før.. Har tenkt på å boikotte hele butikken, men det er ikke så lett når de er den eneste barneutstyrsbutikken med masse utvalg, i denne byen..
Neijasså... Skrevet 18. desember 2009 #8 Skrevet 18. desember 2009 Micki er akkurat like god kvalitet som Brio. ) (men enig i at Brio sin er finere...)
Gjest Tale30 Skrevet 18. desember 2009 #9 Skrevet 18. desember 2009 Vi beholder Mici. Jeg ringte til Barnas Hus for å levere en liten klage. Hun sa at de ikke fører BRIO en gang. Merkelig å si at de har BRIO gåvognen da.. Hun sa at det var åpent kjøp og at jeg bare kunne komme tilbake med den. Jeg forklarte i en vennlig tone at BARE ikke er BARE nå rett før jul. Så jeg sa at det bare fikk være, men at det sikkert var greit for dem å notere seg konstruktiv kritikk.
The Bad Gal Skrevet 18. desember 2009 #10 Skrevet 18. desember 2009 Dårlig av Barnas Hus, men den du har skal være av god kvalitet. Lillesøstra mi på 22 hadde en slik som liten, og den har dattra mi nå hatt. Det vises ikke på den at den er brukt engang, og den har vært med på skikkelig råkjøring over lang tid!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #11 Skrevet 18. desember 2009 Min erfaring er at Brio sin tåler mindre. Den går fortere istykker rett og slett. Så kan hende det var like greit at du fikk en micki
Gjest Tale30 Skrevet 18. desember 2009 #12 Skrevet 18. desember 2009 Jeg blir glad når jeg hører at jeg faktisk kanskje sitter igjen med en bedre deal enn jeg ville ha gjort med BRIO. Men fortsatt veldig irriterende! Vi kjøpte også en sånn 50-talls stol der i rosa, og den var ferdig innpakket. Jeg tror jeg skal pake opp og se. Kan jo hende det er en 80-talls stol i Mot-i-brøstet mønster mener jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå