Gå til innhold

Vognpose...

magica og lille tryll ♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Artländer Maxiflex pose fra lilleprinsen somjeg ikke vet om jeg er helt fornøyd med. Dette er en dunpose med lammeskinn i bunn. Skal være god og varm, problemet er at det trekker inn av hullene til selene i bunn av posen :o( Og da hjelper det lite at posen er varm ellers liksom... Noen som har denne posen som kan fortelle meg om jeg gjør noe feil?

I tillegg syns jeg det blir for åpent rundt halsen til babyen selvom den kan snøres inn.

Lurer på om jeg skal selge den og kjøpe ny... Har litt lyst på en Voksi Classic. Noen som har erfaringer de kan dele? Evt andre poser som kan anbefales? Helst under 2000-lappen.

Kan tillegge at lille tryll er magesover, sånn at posen ikke kan være for tett ved ansiktet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har voksi classic og er kjempefornøyd! kjøpte den brukt, sendte den på rens, og fikk tante til å sy et nytt trekk til den:) hun har hittil aldri vært kald, brukt den nesten hver dag siden slutten av september, har stort sett bare vanlige inneklær inni. jeg snurper den ikke sammen ved hodet, men legger posen helt opp til haka,slik at det blir som en "vegg" opp til kulden. det er faktisk godt og varmt nedi der:) den er stor, litt tung i følge enkelte, men noe helt annet enn lammeskinnsposen jeg prøvde da trekket var til vask..ble ikke komfortabel med at hun var varm nok, den var så åpen rundt ansiktet.

vet ikke om det er nødvendig, men jeg har lagt et lammeskinn under posen, kanskje det kan hjelpe på den du har nå?

Skrevet

Siden ditt barn begynner å næreme seg et halvt år (så på profilen din) så hadde jeg heller kjøpt Voksi Urban. Den har du lenger siden man kan bytte en overdel så den blirt lenger.

Jeg kjøpte også classic i fjor vinter til jenta min, men endte opp med å selge den nå og kjøpe Urban isteden. Hun hadde vokst utav den gamle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...