Gå til innhold

Hva syntes dere om nanet: Linn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke det vakreste i verden, men ok :)

Skrevet

Jeg syns det er kjempe fint .Har en niese som heter det .

Skrevet

En del av navnet mitt er Linn, så blir ofte kalt bare det. Det er ikke så mange som heter det nå da. Men er et helt greit navn :o)

Skrevet

Jeg er født i 83, og har hatt mange Linn i klasser, paralellklasser, og ellers på skolen. Har flere bekjente / venninner jeg omgås nå, på min alder, som heter Linn, så jeg ser på det som et typisk navn fra den epoken, sammen med camilla, tommy, linda osv...

Skrevet

Veldig fint. Skulle gjerne kalt min imaginære datter det.

Skrevet

liker det veldig godt. Enkelt og vakkert.

Skrevet

Jeg elsker navnet Linn. Det har alt et skikkelig navn skal ha spør du meg. Det er enkelt, pent, rent, betydningsfullt, upretensiøst, norsk osv :-). Jeg ville ha kalt datteren min det, hvis ikke sjefen min het det:-(

Skrevet

Helt ok, men de jeg kjenner som heter det er så kjedelige, så JEG ville ikke brukt det.

Skrevet

Linn minner meg om en 16 år gammel mor som prøver alt for hardt å virke voksen og moden at det bare blir kvalmt...

Skrevet

Jeg liker navnet veldig god! :) Jeg skulle kalle min datter enten Linn Marie eller Linn Sofie, men ente med Iselin da hun ikke passet så godt til navnet allikavel :)

Skrevet

Nydelig.

Bestevenninna mi heter det og hun er smart, snill, klok, nydelig og ustyrtelig morsom.

Skrevet

Da er du sikkert bestevenninna mi ;c) Hehehehe...

Skrevet

Linn er veldig fint. litt kort kanskje, men veldig veldig fint!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...