Gå til innhold

Da drar vi til Ullevål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da reiser vi til Ullevål,og håper desperat på og kommet ut med en baby i armene,kryss alt er dere snille...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til hønny bunny! Krysser fingrer og tær!

Skrevet

Lykke til! :)

Skrevet

Du vet ikke sikkert om du blir igangsatt enda?

Krysser alt som kan krysses for dere og at dere kommer hjem med en liten baby i armene deres til jul ;o)

Masse masse lykke til idag!!

Skrevet

kryssekryssekrysse!!!! og massemasse lykke til:O)

Skrevet

Krysser fingrer og tær, og sender deg masse fødestøv i tilfelle det hjelper litt også....!!!

Lykke til!

Skrevet

Masse lykke til, hønny-bunny!

Håper du får en greit og flott fødselsopplevelse!

Skrevet

Oppdatering,blitt bare strippet,og lagt inn for helgen:-( Ny undersøskelse imorgen,og barese ann,så jeg blir mer moden før de vil sette meg igang. Jeg er kjempesliten og skuffet,men nurket har det bra. Blir nok jul på Ullevål:-/

Skrevet

Æsj da.

Men dere kan vel være hjemme julaften?

For å se litt positivt på det, så er det jo bedre for både deg og babyn at du blir mer moden før du evt blir satt igang. Kan bli veldig voldsomt ellers.

Da jeg fikk hun minste for 2 år siden ble jeg satt igang. Stoppet premature rier mange ganger. Til slutt så gikk vannet, og ingenting skjedde. Men jeg var ikke moden. Lang livmorhals og ca 1 cm åpning da de satt de 2 første pillene i sjeden. Når riene startet så ble det veldig voldsomt, hadde ikke kontroll over dem slik jeg hadde med de som kom naturlig med de andre barna, og det ville ikke åpne seg heller. Fikk så pangåpning og da var hun fort ute.

Et lite og mager trøst på at det kanskje er greit å vente litt til.

Ønsker deg uansett masse masse lykke til fremover ;o) Du er jo i gode hender nå, selv om det kanskje kan bli litt kjedelig.

Klemmer på ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...