Gå til innhold

Dere som kaller dere karrieremennesker....

Anbefalte innlegg

Skrevet

..............hva jobber dere med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva legger du i karrieremenneske?

Skrevet

Det er vel det HI spør om, hva de som kaller seg det legger i det?

Jeg kaller meg IKKE det, jeg har høyere utdanning og grei jobb, men for meg er karrieremennesker sånne som lar privatlivet gå på bekostning av jobben, og det er ikke meg.

Jeg jobber for å leve, ikke omvendt.

Skrevet

Det er jo nettopp det jeg lurer på...:)

Ser i innlegg at"jeg er et typisk karrieremenneske, men får vel prøve å være hjemme permisjonstida ut"

Det må vel være det å gjøre karriere....stige i gradene....vet ikke jeg??

Skrevet

Eh, det hi spør om er jo hva slags jobb du som karrieremenneske har...ikke om utdannelse eller hva du legger i det. kun din jobb, om du er karrieremenneske....da spør jeg en gang til...hva er et karrieremenneske? hva legges i det?

Skrevet

Jeg jobber med forskning og jobben er viktig for meg. Om jeg er et karrieremenneske vet jeg ikke. Jobben går ikke foran familien, selv om barna går fulle dager i bhg. Jeg bruker kveldene til jobb, men da sover de, og jeg har en dag i uken jeg ikke kommer hjem før sent. Samtidig har jeg flexi tid, og det gir meg mer mammarom.

Vi er to som har utdanning og ganske klare mål for hvor vi skal være jobbmessig om ti år, og har tre barn som trives og en hverdag som ikke er preget av stress. Helt ærlig så kjenner jeg meg ikke igjen i mange sin travle hverdag, og synes barna er mer avkobling enn jobb.

Skrevet

Jeg arbeider med rus og videreutdanner meg samtidig. Målet er å kunne forske på en konkret problemstilling jeg har fordypet meg i. Til nå har jeg deltatt i andres prosjekter, og det er interessant, men håper å kunne sette igang mitt eget prosjekt om noen år.

Jobben er viktig for meg, men det er det faglige som teller, ikke det økonomiske. Jeg er så heldig at jeg kan lese og lære om det som interesserer meg mest i hele verden, så det er lett for meg å prioritere det høyt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...