Kitsune Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 5 dager forsinket kom bittelitenen ut av magen, lørdag 12.12 klokken fire om natten. Fryktelig godt var det ikke, men hurra for epidural:) Den gjorde det til en mye bedre opplevelse:) Det viste seg at bitteliten var en gutt, han veide 3995 da han kom og var 51 cm lang. For å sikre seg at navlestrengen ble med ut, hadde han slengt den en gang rundt halsen, og spratt ut fin og blå, men uten fare eller stor dramatikk. Jeg sprakk, (det merket jeg forøvrig ikke, så det trenger man egentlig ikke å grue seg for. Føler jeg da...) så doktoren måtte komme å sy meg sammen. (Det kan man grue seg mer til... Tørre gummihansker som river i deg etterpå er IKKE fint.) Men alt i alt gikk det hele kjempefint, startet 17.00 om ettermiddagen så det hele var gjort på et halvt døgn, og det er jeg veldig takknemlig for. Nå er jeg så heldig å ha to av de fineste hankjønnene i verden, en liten barnegutt og en stor pappamann og føler meg som en av verdens heldigste, selv om jeg nesten ikke har sovet på en uke:) Gratulerer til alle dere som er ferdig, og lykke til dere som snart er på vei inn i søvnløsheten:) Og takk for meg.
NostraStoria Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Gratulerer så mye!! Bra at det gikk så bra! Har litt blanda følelser nå når det nærmer seg fødsel, hehe.
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Gratulerer så veldig mye med adventsgutten deres ;o) Kos dere masse masse fremover ;o)
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Gratulerer med veslegutten og vel overstått fødsel! Visste dere ikke kjønnet på forhånd? Det vet ikke vi, og vi er veldig spent nå når det nærmer seg. Ha en fantastisk jule-og nyttårsfeiring. Og kos deg med eller uten søvn - helst med da! Klem fra
rachelmor Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 gratulerer så mykje.. god jul og godt nyttår:)
Kitsune Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. desember 2009 Tusen takk alle sammen:) nei vi visste ikke kjønn. det syntes ikke når vi var på ultralyd, så vi stresset ikke mer med det. Begge deler hadde vært like hyggelig, men det føles veldig riktig med en liten gutt nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå