Turbomamma<3<3<3 Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Jeg har flere ganger denne uka tatt flere småturer på det store kjøpesenteret her og handlet et par julegaver, for jeg holder rett og slett ikke ut lenge nok til å fått gjort mer. Kjipt, for det går så treeeeigt! Har vært i fin form hele svangerskapet, men er litt tyngre nå når jeg nærmer meg termin. 3 uker igjen nå. Begynte permisjon i dag da, så kan hende det hjelper å ha fri før man skal gjøre unna det siste!
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Jeg bestemte meg for å være ute i god tid dette året, og har vært ferdig en stund allerede. Orket ikke å måtte shoppe mye i permisjonen. Jeg er 38 uker på vei i dag og helt ferdig med både jule- og babyutstyrshoppingen. Så nå kan han bare komme. Hvis du har mye igjen, ville jeg satt meg ned og tenkt meg skikkelig om og skrevet en liste over hva du skal gi hver enkelt. På den måten kan du endten sende mannen din, eller i alle fall vite akkurat hva du skal ha når du er ute i butikkene. Lykke til kjære deg. Ikke slit deg helt ut!
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2009 Joda, vi har en plan og alt, og vi har dratt begge to, men jeg er såpass kontrollfreak at jeg må være med på handlingen ja! Var bestemt på å handle tidligere vi også, men tiden har da gått så fort. Mens jeg jobbet var jeg noen ganger for sliten og har også ei jente som jeg vil bruke tiden på. Så det har bare blitt sånn..
Guttemamma x 3 Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Her går det i nettshopping. Blir mange som får bøker, DVD og CD-er fra meg i år. Heldigvis er jeg også tante til ei tenåringsjente og hun tar gjerne en shopping-tur med handleliste og penger fra meg. ;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå