blond Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Litt klønete overskrift... jeg lurer på når dere starter jula og vil være ferdig med det som skal gjøres? Vi pleier å være ferdig 23., men sønnen vil gjerne julepynte allerede. Søndag er en fin pyntedag, men treet bør vente til 23. for at det skal vare lengst mulig. Vi er ikke veldig nøye på når ting skal være i orden, kan like gjerne gjøre ting klart søndag siden sønnen helst vil ha jul i stua.
yasmina Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Vi er nok slik at vi gjerne gjoer slikt en dag i helga slik at det ikke blir saa mye pes aa faa gjort det, at en har tid til aa drikke gloegg og kose seg underveis Her er alt klart pyntemessig,men det er fordi vi bor her vi bor.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 jeg ser helst at vi pynter den 23. Men ser no at ting har blitt lurt fram både her og der....nye nisser, og røde duker...hmmmm.... Treet blir i allefall pyntet på lille juleaften... Kanskje julepyten blir tatt fram i helgen, omjeg får tid.... ting skjer hver dag...uff )
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Det hender jeg kjøper en gave eller to i midten av november. Men juleforberedelsene begynner den dagen vi har bakedag. Da samles hele familien og baker kakemenn og har risengrøt. Det har som regel vært den siste helga i november eller den første i desember, alt etter når det passer for alle. Jeg pynter til jul litt før første advent. Og da tar jeg frem alt utenom juletreet. Som pyntes noen dager før jul. Men som regel er jeg ferdig 23 jeg også.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 Vi skal begynne vaskingen på mandag har mannen bestemmt. Jeg har jobb hele helga, og helt til lillejulaften. Mannen tar juleferie i dag. Derfor blir det nok mest vasking på han. Pyntinga tar han også seg av, og det gjør han på lillejulaften, da styrer han til langt på natt.
Lene~mor til tre Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Lille juleften er vi ferdig med juleforbredelser som regel, men har hendt at vi har pytet juletre føre det da ungene så gjerne vil ha juletre føre det.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 I fjor pyntet vi til jul 21.desember, pga at jeg skulle jobbe alle dagene til og med 24. I år er planen at vi skal pynte den 23.. Så da er vi ferdig til jul da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå