Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Kunne han ikke ha vært den fantastiske mannen han framstilte seg som? Hvorfor må alle skuffe oss sånn? Hvorfor finnes det ikke perfekte menn?
bunnie Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 uff synes bare så utrolig synd på den familien nå. de trenger fred nå, ikke at hele verden blander seg. men sånn er det å være kjendis, ulemper ved det og
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Ingenting her i verden er perfekt og faaaaaaaaan heldigvis for det!!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 ja.. han og Mel Gibson trodde jeg var de staute Hollywood mennene. men så springer de etter unge spennende babes de også.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Det finnes perfekte menn, men sorry damer, han er opptatt
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 Hva var egentlig så perfekt med Tiger Woods, da? Han er en vakker mann, går jeg ut fra. Styrtrik, selvfølgelig og flink i golf. Er det så imponerende? Slik at om han hadde vært trofast så hadde han vært perfekt? Nei gi meg heller en riktig mann. En som gjør noe for noen andre enn seg selv, og som har en ordentlig jobb. Disse glatte idrettskjendisene kan du få billig av meg.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #8 Skrevet 18. desember 2009 Det var nettopp det at han framstod som det gode menneske.Så en dokumentar om ham, at han hadde startet skole for fattige barn og bidrar med masse til veldedighet. Var sånn at jeg tenkte etter programmet: for et flott menneske! Altså ikke bare som mann. Blir så skuffet! HI
The Bad Gal Skrevet 18. desember 2009 #9 Skrevet 18. desember 2009 I USA, og spes. California er det "All about apperance". Klart det er viktig å starte skoler og gi til de fattige, men ikke tro at de KUN gjør det av uselviske grunner. Dersom de virkelig kun brydde seg om å hjelpe, så hadde de kunnet være anonym donor, trenger ikke flashe for hele verden at de starter skole i Afrika. Hadde de virkelig ønsket å gi så mye som de uttrykker, så hadde de gitt mye mer enn det de gjør. Sier ikke at de like gjerne kunne la være, men det er mange ting ifm veldedighet som ikke er akkurat som vi ønsker å tro, når det kommer til de rike og berømte. Jeg tror han er en vanlig mann, som tydligvis tenker mer på seg selv enn han har gitt inntrykk av. Forøvrig synes jeg ikke han er så veldig pen som folk vil ha det til, ligner litt på en dau torsk. Men det er jo bare min mening.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #10 Skrevet 18. desember 2009 Ha, ha, ha, dau torsk. Men det er jo noe med rike og berømte menn som virker tiltrekkende på kvinner. Og når han i tillegg er atletisk og har de riktige verdiene... Og så er det bare bløff! Og nå flommer dette forumet over av innlegg om utro menn Er det NOEN menn vi kan stole på?
The Bad Gal Skrevet 18. desember 2009 #11 Skrevet 18. desember 2009 Som de sier der jeg kommer fra: "e han rik, så e han fin!"
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #12 Skrevet 18. desember 2009 Mel Gibson har jo vært verdenskjent i flere titalls år for ligge med alle damer han så. Der har det jo vært store kriser i ekteskapet mange, mange ganger. Utrolig at de holdt sammen så lenge som de gjorde.
Gjest Skrevet 18. desember 2009 #13 Skrevet 18. desember 2009 der jeg kommer ifra også ,da har vi samme ordtakene flere steder da :-)
The Bad Gal Skrevet 18. desember 2009 #14 Skrevet 18. desember 2009 For alt du vet er vi naboer, hehe,-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå