Gå til innhold

DVD spiller til bilen som sitter SIKKELIG fast

Anbefalte innlegg

Skrevet

leter og leter men kan ikke finne noen gode løsninger for å feste dvd spilleren sikkelig fast. Snuppa sitter bakovervendt og uten et sikkelig feste som tåler en sikkelig bråstopp eller i verste fall en kollisjon er det ikke aktuellt for oss... men er det noen som har noen gode løsninger der ute???

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

lever bilen til verkstedet, og få dem til å montere det...

Skrevet

Har dere stasjonsvogn? Vi har våre dvd-spillere festet på baksiden av nettingskillet. Blir ruter over skjermene, men det ser ikke ut til å bety noe for barna.

Skrevet

Når vi snur barna skal vi kjøpe nakkestøtter med integrerte skjermer.

Skrevet

Integrert skjerm kommer nok når vi snur henne ja :) men ideen om å putte skjermen bak gittert var ikke dum :) den likte jeg, så nå må jeg finne ut om jeg kan få tak i slikt gitter til vår bil :)

Takk for godt tips

Skrevet

Vi har en som heter Nextbase som er skrudd fast i hodestøtten i baksetet (bakovervendt sete). Funker fint og sitter garantert fast. Sjekk m Biltema.

Skrevet

Det finnes ingen DVD-spillere som er testet eller godkjent for bakovervendt montering, dessverre. Selv om festene kan se tilsynelatende gode ut, så vil f.eks. plasten der spilleren sitter fast i festene kunne ryke i en evt. kollisjon.

Festing bak gitteret vil nok derimot kunne være en OK løsning, vil jeg tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...