WildPrincess Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 leter og leter men kan ikke finne noen gode løsninger for å feste dvd spilleren sikkelig fast. Snuppa sitter bakovervendt og uten et sikkelig feste som tåler en sikkelig bråstopp eller i verste fall en kollisjon er det ikke aktuellt for oss... men er det noen som har noen gode løsninger der ute???
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 lever bilen til verkstedet, og få dem til å montere det...
Mrs. Bouquet Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Har dere stasjonsvogn? Vi har våre dvd-spillere festet på baksiden av nettingskillet. Blir ruter over skjermene, men det ser ikke ut til å bety noe for barna.
Mrs. Bouquet Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Når vi snur barna skal vi kjøpe nakkestøtter med integrerte skjermer.
WildPrincess Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2009 Integrert skjerm kommer nok når vi snur henne ja men ideen om å putte skjermen bak gittert var ikke dum den likte jeg, så nå må jeg finne ut om jeg kan få tak i slikt gitter til vår bil Takk for godt tips
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Vi har en som heter Nextbase som er skrudd fast i hodestøtten i baksetet (bakovervendt sete). Funker fint og sitter garantert fast. Sjekk m Biltema.
Neijasså... Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 Det finnes ingen DVD-spillere som er testet eller godkjent for bakovervendt montering, dessverre. Selv om festene kan se tilsynelatende gode ut, så vil f.eks. plasten der spilleren sitter fast i festene kunne ryke i en evt. kollisjon. Festing bak gitteret vil nok derimot kunne være en OK løsning, vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå