Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 god å trille? hvordan er det å skifte fra liggestilling til sittestilling og omvendt? tung å løfte? tar den stor plass i bil?
midgard Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 jeg har quinny men er ikke sikker på om det er denne her da... kjøpte den brukt (den er lik den som jon arne riise har - så bilde i se&hør.. he he he) uansett: jeg er kjempefornøyd, den er lett (veier under 10kg), lett å trille, lett å slå sammen og ta opp, lett å skifte fra dypvogn til sportsdel (bruker dypvogna ennå da - vesla er bare 4 mnd, men har testet sportsvogndelen)... som tidligere nevnt kjøpte jeg den brukt, og det kostet meg 1500,- for hele sulamitten... vær litt obs om du skal kjøpe brukt, på finn finner du dem nesten like dyre som ny i butikk... jeg er i alle fall veldig fornøyd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå