Gå til innhold

Quinny speedy sx....erfaringer??


Anbefalte innlegg

Skrevet

god å trille?

 

hvordan er det å skifte fra liggestilling til sittestilling og omvendt?

 

tung å løfte?

 

tar den stor plass i bil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har quinny men er ikke sikker på om det er denne her da... kjøpte den brukt (den er lik den som jon arne riise har - så bilde i se&hør.. he he he) uansett: jeg er kjempefornøyd, den er lett (veier under 10kg), lett å trille, lett å slå sammen og ta opp, lett å skifte fra dypvogn til sportsdel (bruker dypvogna ennå da - vesla er bare 4 mnd, men har testet sportsvogndelen)... som tidligere nevnt kjøpte jeg den brukt, og det kostet meg 1500,- for hele sulamitten... vær litt obs om du skal kjøpe brukt, på finn finner du dem nesten like dyre som ny i butikk... jeg er i alle fall veldig fornøyd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...