Gå til innhold

Håper at det er noen der ute som sitter med

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt dårlig samvittighet...Her om dagen parkerte jeg i et p-hus med god plass til bilen ved siden av meg. Enda er det noen som har klart å sneie borti slik at vi må lakke siden på bilen. Det er ikke akkurat billig!!

Blir så irritert når jeg tenker på det. Finnes 1000vis av andre ting jeg heller vil bruke penger på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det helt sikkert noen som kommer til å tyte at "det er sånn man må regne med, og man må tåle at bilen blir brukt" osv, men jeg er helt enig med deg. Hærverk kaller jeg det. Irriterer meg forøvrig like mye over de som heller ikke får dårlig samvittighet over å gi bilen min parkeringsbulker når jeg gjør alt jeg kan (foruten å la bilen stå hjemme) for å unngå det. Og ikke lærer ungene sine å åpne dørene forsiktig... Så - der fikk jeg ut litt gørr i tråden din jeg også ;o)

Skrevet

Hadde faktisk ikke hatt samvittighet til å stikke av fra sånne ting. Vet om folk som sneier borti andre biler med arbeidsbilen, og faktisk ikke trenger å betale for skaden engang, som sniker seg unna også!

Skrevet

husker første året jeg hadde bil.. var på vinteren en gang.. rygget ut fra parkeringslomme.. og kom borti en bil.. dessvere la jeg ikke merke til det før jeg hadde komt hjem..

reiste så ned til politistasjonen.. gav dem mitt nr og bilnr..

Skrevet

Jeg synes det er veldig irriterende og ikke noe man skal regne med nei.. Bilen er bare 2 år gammel og det er kun 1.5 mnd siden vi fikk syrebehandlet lakken pga noen merker slik at den ble helt blank...Og de må ha merket at de var borti.

Den bilen jeg hadde før fikk jeg også en slik skade på med en god bulk i hjulbuen.. -kostet 10.000kr og rette opp:( Da er det nesten bedre å forvolde skaden selv.

Skrevet

Ja og sånt skal man ikke forvente fra folk man kjenner trodde jeg. Svigerfar rygget i stolpen hjemme hos oss 2 (!!!!) ganger med vår bil. Og han tenkte ikke å si noe, vi så det og konfronterte han med det, og da forsøkte han å nekte. Men det ble heldigvis ikke store skramma da.

Skrevet

De fleste større parkeringshus er kameraovervåket.

Er dere heldige så kan dere få bilde med nummer og bilmerke på faenskapet.

Derifra er veien kort til politiet som vil være behjelpelig med navn og adresse på faenskapet som kan få seg en liten overraskelse før jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...