Kristin! Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Hei, jeg skal søke på en lærerjobb i kommunen i 100% stilling akkurat på den skolen jeg aller helst vil jobbe. MEN, eg vil ikke jobbe 100%. Det er altfor mye for meg akkurat nå iallefall. Kunne tenke meg 60% i værste fall 80%. Er det vits å søke. Jeg er veldig kvalifisert for jobben. Skal jeg virkelig late som om jeg ønsker hundre prosent... i tilfelle de spør. Klarer ikke lyge, og hva slags tillitsforhold får man liksom da viss jeg løy i intervjuet.. Viss jeg skulle få den, kan jeg takke ja, og så søke redusert stilling med det samme? Føler det ikke blir riktig... Da må de jo ansette enda en person for å dekke de 20 eller 40 prosentene. Kan en søke om 40% permisjon foressten, slik at jeg jobber 60%. Hvordan fungerer dette? Hilsen fersking...
♥♥♥ Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 i kommunal sektor har man som regel rett på permisjon i en prosentdel dersom man har barn under 12 år. dersom de spør i intervjuet hadde jeg nok svart at jeg i en periode ønsker redusert stilling- dvs søke perm. du kan jo ønske deg 100% selvom du i en periode ønsker å jobbe redusert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå