Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Det har nemlig jeg aldri gjort, burde jeg gjøre det? Er det vanlig? En til hver av de ansatte, eller en felles? Eller er det noe til alle ungene i barnehagen? Føler jeg kanskje har gått glipp av noe her!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Jeg eier og driver en familiebarnehage med 10 barn og en ansatt, og bruker ikke å få gaver i fra alle, men har et foreldrepar som alltid kommer innom på julaften med et kort, en blomst, et nissebilde av barnet, bare for å ønske god jul, og gi en klem, Og må bare få si at d varmer så utrolig masse!! Jeg blir så glad, for det viser at de setter pris på meg og den jobben jeg gjør med deres barn!! Men forventer jeg det? Nei så absolutt ikke!! Men det er slikt man husker !!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Sønnen min og jeg har en tradisjon med å gi en stor konfekt på deling til de ansatte og et julekort. Får tilbakemeldinger om at de setter stor pris på det og at de syns det er så koselig. Men de forventer det ikke. Mamma jobber i bhg. og sier det samme. Ja de gjør "bare" jobben sin, å de får lønn.. Men det er jo så koselig og glede andre, å ofte skal det ikke så mye til ) Vi får også kaker og div. på jobben (tannlegekontor).. Vi forventer det absolutt ikke. Men ja, de blir jo husket! Det er alltid hyggelig og vite at man blir satt pris på med ord/handlinger.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Ja det er ikke rare greiene som skal til, et ord, et kort og en klem er nok!!!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Jeg har kledd en pappeske med rødt papir, silkepapir i bunnen og fyllt den med te,ost, kjeks, konfekt,marsipan,frukt og brente mandler. Synes det er hyggelig å vise at de blir satt pris på. Men ikke alle gjør det.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #6 Skrevet 17. desember 2009 Aldri gjort det, annet enn til sagmammaen da vi hadde det, men hun ble som en venninne for meg så det var helt naturlig. Betalte da for barnehageplassen, og de ansatte fikk lønn (håper jeg), så skjønner ikke hva de skal få julegave for? Ingen av kundene mine kommer med julegave til meg på jobb.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #8 Skrevet 17. desember 2009 Har heller ikke pleid å gi gave til de ansatte, men nå hører jeg rykter i byen om at personalet i bhg hvor gutten min går forskjellsbehandler barna, og at dersom personalet ikke liker foreldrene går det ut over barna, så da kan det vel lønne seg å smiske m en gave.....
Gjest Skrevet 17. desember 2009 #9 Skrevet 17. desember 2009 Jeg synes det er bedre om foreldrerepresentant kjøper inn fellesgave. Blir mye styr med alle disse private gavene. Hilsen lærer med mye nips på loftet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå