Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Sønnen min og jeg gikk gjennom lekene hans i dag, og sorterte ut en del ting som blir lite brukt, eller som han er vokst fra. Vi ønsker så klart å gi dette til noen som virkelig trenger det, og merker at jeg har spesielt lyst å gi det til barn som sitter i asylmottak. Noen som vet om det finnes noen organisasjoner som spesialiserer seg på dette? Eller må man dra ut selv?
PAVEEL Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Ring de:) Har selv jobber på flyktingemottak og satte veldig stor pris på sånne gaver. Kan jo bare være koselig å dra dit å levere de selv til personalet da:)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Å, takk for svar :-) Da skal jeg ringe dem. Håper de blir glad for det da, er ikke kjeeempestore ting liksom. Men pent brukt. Malerskrin, puslespill, et par biler, etc. Men har så lyst å vise dem at det er noen som bryr seg! Og vil også lære sønnen min at det er noen som trenger at vi bryr oss...
PAVEEL Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Du virker som en veldig snill kvinne:) Og gavene du gir blir helt sikkert blitt satt veldig pris på. Juleklem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå