Gå til innhold

overtid og igangsetting noen som vet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde termin 12 des og har fått time te overtidsvurdering den 22 men er det slik at man blir satt igang da eller??? trodde ikke man hadde lov te å gå mer enn ti dager over tiden,...men noen som he peiling sååå redd jeg dksl komme inn og tro at jeg blir satt igang og ingenting skjer at vi bare mp reise hjem igjen,,da setter jeg meg ned og griner te de gjør noe altså;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at de ikke setter i gang før 12-14 dager over tiden... Jeg maste og maste og fikk tilslutt ja til å bli satt i gang 11 dager før dersom det ikke skjer av seg selv.

Skjønte det slik at det ikke var uvanlig heller at man kanskje gikk 15 dager over... Du må nok belage deg på at det er en overtidskontroll du skal på og at det ikke er sikkert at du blir satt i gang den dagen, men får en dato der de vil sette deg i gang... Desverre er det slik :-(

Skrevet

Vet ikke hvordan det er nå, men du finner en artikkel om overtid på babyverden i dag. Når jeg skulle ha førstemann for tre år siden så var det ikke umulig å gå tre uker over tiden (ble 19 dager for min del) men det tror jeg de har sluttet med nå.

Lykke til iallefall, overtid er pyton!

Skrevet

huff dette hørtes ikke bra ut men siden det er jul og slik så kan det jo være(??!!!!) får bare sette meg ned pg nekte og gå før de har gjort noe hadde ei veninne som gikk så mye over og der døde nesten babyen og det skal ikke skje med meg....... jordmor sa at de satt det igang uansett men legen sa at de ikke gjorde så vet ikke hva jeg skal tro på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...