Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Så skjer det igjen da. Jeg dater en fyr, har det hyggelig, og plutselgi så er dt null interesse. Håpløst. er tydeligvis aldri bra nok for noen, og skjønner ikke hvas om er feil heller. har dt jo hyggelig sammen, både jeg og han.... trodde jeg iallefall.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Hvorda vet du at han ikke er interessert da?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Sånn har jeg også følt det, mange ganger! Tror problemet for sånne som oss er at når vi har det koselig med noen, så sender vi ut signaler som kan tolkes som litt for ivrige (selv om vi ikke mener det sånn). Mitt problem løste seg i alle fall da jeg bestemte meg for å gi beng i å forsøke, og heller gikk ut med flere menn i samme periode, uten å legge noe særlig i det. Da var plutselig interessen stor fra DERES side, og vips så hadde jeg kjæreste, samboer og nå ektemann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå