Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Hva gjør dere for å motstå. I disse juletider er det jo masse søtsaker i hus!! Er i utgangspunktet ikke glad i sjokolade. Men nå kan jeg spise masse om jeg først begynner. Vil jo helst unngå enorm vektøkning... Men det er hardt å motstå sjokoladen!!!!! Flere som har samme sug?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Ja det har jeg. Det er desverre ikke funnet opp noe legemiddel for sjokomane:)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Jeg ble helt avhengig av sjokolade i graviditeten.. =/ Det er 2,5 år siden. Men jeg har gitt meg selv fripass i jula! Det er ikke hva man spiser mellom jul og nyttår man legger på seg av, det er det mellom nyttår og jul som man legger på seg av ;o) Så i januar må jeg bare bli streng nok igjen. Men fredag og lørdag er ok. Ellers har jeg ingen kur som gjør at sjokoladesuget stopper =( Men hva med hypnose?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 sjokolade er nam ;-) det er jo jul !!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Det er ikke så stort problem enda at behandling er aktuelt:) Hadde det slik i forrige svangerskap også. Min last er egentlig brus, men nå er det blitt sjokolade også. Går seg til etter fødsel, men det er så slitsomt å alltid ha ett sug på sjokolade når man burde begrense det. Vil jo spise sjokolade til middag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå