<3 Legoland <3 Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Pinnekjøtt skal jo dampes... ikke kokes !! Eller er det jeg som har missforstått??
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Lurte litt vi også, men jeg skulle jammen likt å smake det kokte... Han sa at salt kjøtt ble saltere av å dampes, så jeg lurer på om det da er sett bort fra at man har latt kjøttet ligge i vann på forhånd eller ikke? Godt så det nå ut da ) Må kanskje testes en dag som ikke er julaften :oD
petite fleur Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Ja, jeg reagerte også litt på det...Jeg har ikke lyden på da, så jeg vet ikke hva han sa om den saken. Men mannen kan jo lage mat, så det blir sikkert bra til slutt :-)
PAVEEL Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Han har vannet det ut ja. Jeg og er vant med dampet pinnekjøtt, men lurer på om jeg skal prøve denne typen altså!
solstråle69 Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Vi spiser ikke pinnekjøtt, men varianten hans av ribbe er ihvertfall helt nydelig! Regner med at pinnekjøttet blir det også. :-)
Gjest Gul stjerne Skrevet 17. desember 2009 #6 Skrevet 17. desember 2009 Jeg elsker Hellstrøm og maten hans. Og jeg regner med han vet hva han gjør denne gangen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå