<3 lilletroll <3 Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Skulle jo helst ønsket at jenta vår ventet til januar, men akkurat nå er jeg såpass lei at det gjør INGENTING om hun kommer nå :-) Var hos jm i dag og da kunne hun fortelle at hodet var festet. Endelig! Er det noe form for tidsaspekt på hvor lang tid det kan ta fra hodet er festet til det blir fødsel?? Eller kan hodet være festet i ukesvis uten at det trenger å skje noe?
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Hodet kan dessverre være festet i flere uker uten at det trenger skje noe av den grunn, men nå vet du i alle fall at hun er klar:)
<3 lilletroll <3 Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2009 hehe var det jeg "fryktet"..... blæ!! Da er det bare å prøve andre trivelige tidsfordriv ;-)
sunshine28 Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 ser ut til at vi har samme termin =) 2.januar her =) Kjenner til den at hun godt kan vente til januar,men kroppen er leeeiiii og vil ha henne ut nå!!!! Har ei lita lure i magen jeg da,for ingen trodde jeg kom til og gå så lenge jeg har gjort.. festet seg i uke 34 og har veeeldig til nedpress,alt er modent (er igjen 2cm på livmortappen da) og har vonde kynnere(smårier) men nei da...ut skal hun hvertfall ikke,hehe =) Begynner og bli så nærme jul nå at jeg begynner og håpe at hun holder seg inne til januar =) D blir nok vår tur en dag oxo skal du se =) =)
Milla_ma Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 Melder meg på de utålmodiges gruppe;-) Termin 28.12. Hodet er ikke festet. Trodde noe var på gang for fem dager siden, men den gang ei. Så det er bare å smøre seg med tålmodighet og prøve å nyte permisjonen og førjulstiden. Lykke til, jenter!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Awww så moro... jeg begynner på uke 29 imorgen... Da jeg fikk nr 1 hadde jeg termin 29 desember ( 10 år siden).. og hodet festet seg før uke 30... endte med 15 dager overtid og hasteKS
Gjest Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 Heisann! 13 dager til termin her! Trodde det var noe på gang i natt-3 timer med rier og ubehag i ryggen, men så var det over like fort! Det hadde passet greit at han kom nå. Julegavene er klar og julekortene sendt, huset er vasket og pinnekjøttet er kjøpt, julekjolene og juledukene er strøket. Jeg håper ikke at småen har tenkt å komme lillejulaften eller julaften!!! Det ville være bedre om han kom nå eller 26 desember. Har ikke lyst å være på sykehuset selve julaften.... Blir han ut tiden i magen er det ingen ting som er bedre enn at han blir født i januar 2010! Men det har jeg liten tro på. Hodet er festet og det kommer masse slim for tiden... Tror det er tegn på at jeg er moden? Lykke til dere andre! Jeg forstår at dere er utålmodig! Det er en spesiell adventstid for oss alle!!!
<3 lilletroll <3 Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. desember 2009 He he bra det ikke er bare meg. Vi prøver sex-trikset for alt det er verdt nå ;-) Men det gjelder bare ut morgendagen også er det stopp frem til 2 juledag hvis ingenting har skjedd innen da he he. Ikke veldig sugen på å ligge på sykehuset i julen, men regner med vi kommer til å være så forelsket og lykkelig at ingenting kommer til å være kjipt da! Nei, her er det bare å vente å se hva som skjer! :-)
Lykke ღprins&prinsesseღ Skrevet 18. desember 2009 #9 Skrevet 18. desember 2009 Bra det ikke bare er jeg som går med disse tankene!! Har termin 25. desember...og vil ikke tilbringe julaften på sykehuset! Siden jeg er 2. gangs så kan jeg godt få f.eks senest 22. desember å dra hjem 23. eller 24. des...Om ikke får h*n holde seg der inne til nyåret asså!! Men som beibi26 sier...Så blir man nok så forelsket når barnet kommer at tid og sted ikke er så nøye alikevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå