Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Jeg føler jeg har flydd til legen i det siste.. Kontroller, sykemeldinger, og pga uvi.. Nå er jeg egentlig lei av å gå til legen.. Men er nokså sikker på at jeg har uvi igjen! Det svir nedentil, tisser ofte, og vondt i magen. Er gravid, så er jo ikke bare bare med uvi da. Kan jeg bare gå til legekontoret med en urinprøve å levere den, uten legetime? Og om jeg har uvi, kan kontordamene hos legen skrive ut resept, eller må jeg innom selve legen da?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Jeg har pleid å bare levere en urinprøve tidlig på dagen, også får de legen til å skrive ut resept innimellom pasienter. Enten går jeg nedom og henter resepten (jobber rett ved), eller så fakser de den til et apotek. God bedring!
Gjest Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Du kan sikkert ringe og be om å bare få levere prøven, så om du har uvi, så kan legen skrive en resept til deg innimellom andre pasienter. Dette har i hvertfall jeg gjort selv før.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 ja du kan levere urinprøve uten time, men om de finner ut at det er UVI får du nok time i løpet av dagen.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Da ringer jeg dem imorra, og leverer en urinprøve.. Kan jo bare be dem fakse resepten til et apotek.. men jeg har fortsatt igjen et brett fra den gamle kuren, kan jeg ta de istede for ny? Selvsagt etter at det har blitt konstantert uvi altså.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 ??? Kanskje ikke så rart at du ikke blir frisk igjen, dersom du ikke tar antibiotikakuren helt ut?? Du skal ta ALLE pillene som blir foreskrevet - selv om du blir symptomfri!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå