frøkenfrua Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 innimellom ser jeg så vidt de er litt friskt blod i snuppas avføring. Det er slettes ikke mye, og hun sliter litt med magen om dagen i form av litt slimete, grønn bæsj...med da så vidt det er noe friskt blod innimellom. Tok det opp med barnelegen i går, og han sa det ikke var noen fare så lenge det ikke var i hver avføring og så lenge det ikke økte med blodmengde. greit nok...hun presser som gal og blir sprut rød i ansiktet de gangene det er spor av blod...så dermed sa han at det var små rift som ga blodet. og var det friskt...var det bedre enn mørkt.For det viste at det var nærme endeåpningen og ikke lenger opp. men allikevel liker jeg det ikke...og hønemor som jeg har blitt, faller jeg ikke til ro med et svar. Spør derfor dere om deres erfaring... help!!
Gjest Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Hei. Lillejenta vår hadde litt slim med blodstriper i da hun var rundt 5-6uker. Ble litt bekymret, og gikk til legen. Hadde da med en bleie som viste dette. Legen sa at det bare betydde litt irritert tarm, gjerne pga vansker med å bryte ned kumelkproteiner, som hun kunne få via brystmelken. Dette var midt på sommeren, og jeg må innrømme at jeg hadde tatt noen store soft-is i samme periode...... Etter at jeg sluttet med kumelkprodukter en tid, ordnet det seg for lillejenta også. Håper det ordner seg for dere også
frøkenfrua Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2009 godt å høre. Emma blir 6 uker på lørdag, og jeg er litt inne på taken om å kontakte lege i morgen om det fortsetter. For hun har hatt 2 bleier med litt blod i i dag. Så kommer det en til..tar jeg den med til legen i morgen. Huff disse bekymringene. Jeg har klart å holde meg unna melk...men appelsinjuice og klementiner er det værre med..og ser jo at bæsjen renner ut stakkars. Skummer tilog med litt. Så fra i dag er det helt stopp for å se om det er skylden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå