Gå til innhold

Dating... Vanskelig...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel ganske lenge etter bruddet med bf... Og begynner å føle meg klar for noe igjen. Så dater en fyr. Men det er så vanskelig... Vet liksom ikke hvor jeg har ham. Og da blir jeg redd for å si noe om hva jeg føler også... Vi har det fint sammen, men har ikke så mye kontakt utenom når vi treffes. Jeg vil ikke mase, så tar ikke noe særlig kontakt eller. Tenker at han kanskje ikke er så interessert, at han ville tatt kontakt.. Hva skal jeg gjøre med dette da tro? skal jeg ta mer kontakt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dating er vanskelig, helt enig med deg:) Men jeg tenker at det beste er å si det som det er, ta kontakt - finn på noe hyggelig, du merker om han ikke er interessert (vil jeg tro...)... Menn liker også at damer tar kontakt - de er ofte usikre de og...

 

Masse lykke til;)

Skrevet

Ok, da tror jeg at jeg gjør det. Tusen takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...